Jump to content

Design's: Lionel Richie.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik rate ze alle drie in een rate omdat ik bij allemaal maar een rate heb .Maar sorry global maar ik vind deze echt niet mooi . Ten eerste : Waarom heb je zo je background gedaan . Zoveel effecten maar in mijn ogen net niet een leuke . Misschien vind jij hem wel leuk maar mijn smaak is het niet. Volg misschien ergens eent tutorial waardoor je volgende keer een mooiere background kan maken . Je Lionel Vind ik ook niet mooi Bij alle drie zie je hem nog te hoekerig . Dat kan je aanpassen door het softer te maken . Maar hier zie je alle Hoeken en heutemeteut . Dat vind ik niet zo mooi. Bij de tweede dacht je laat ik slim doen en er een bruin randje om heen zetten . Nou dat gaat al helemaal niet samen met deze sig . Vervaag die hoeken liever dan zie je het beter :) . En gemixt die oordelen gaan ook over de laaste render . Je zal nu natuurlijk me wel een rod jong vinden . Maar dit plaatje had je niet voor mij hoefen maken . Maarja van fouten of uitglijers leer je :) Veel succes de volgende keer en plees word niet boos :-(

1 4.5

2 5

3 4

:-(

Geplaatst: (bewerkt)
Ik rate ze alle drie in een rate omdat ik bij allemaal maar een rate heb .Maar sorry global maar ik vind deze echt niet mooi . Ten eerste : Waarom heb je zo je background gedaan . Zoveel effecten maar in mijn ogen net niet een leuke . Misschien vind jij hem wel leuk maar mijn smaak is het niet. Volg misschien ergens eent tutorial waardoor je volgende keer een mooiere background kan maken . Je Lionel Vind ik ook niet mooi Bij alle drie zie je hem nog te hoekerig . Dat kan je aanpassen door het softer te maken . Maar hier zie je alle Hoeken en heutemeteut . Dat vind ik niet zo mooi. Bij de tweede dacht je laat ik slim doen en er een bruin randje om heen zetten . Nou dat gaat al helemaal niet samen met deze sig . Vervaag die hoeken liever dan zie je het beter :) . En gemixt die oordelen gaan ook over de laaste render . Je zal nu natuurlijk me wel een rod jong vinden . Maar dit plaatje had je niet voor mij hoefen maken . Maarja van fouten of uitglijers leer je :) Veel succes de volgende keer en plees word niet boos :-(

1 4.5

2 5

3 4

:-(

Nou er zal niet een grotere glim lach op mijn gezicht verschijnen.. Want ik heb gister me hele avond erin gestopt om het nog een beetje aardig te maken.. Maar nee ik ben heus niet boos :puh: Ik heb liever iemand die eerlijk is en de punten benoemd dan iemand die schijnheilig zegt leuk.. Als ik er ooit weer eens zin in heb om zo'n design te maken zal ik zeker aan je punten blijven denken :Y

Global

Bewerkt: door Global

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...