Jump to content

Pawn probleem met CommandText


Recommended Posts

Geplaatst:

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
new freeze = 0;

if (strcmp(cmdtext, "/freezeall", true)==0)
{
if (freeze == 0)
{
	TogglePlayerControllable(playerid, false);
	freeze = 1;
	return 1;
	}
	else if (freeze == 1)
	{
	TogglePlayerControllable(playerid, true);
	freeze = 0;
	return 1;
	}
}
return 0;
}

Als ik me gamemode nou start dan freezed hij wel met /freezeall, maar unfreeze wil hij niet bij de 2de keer het command invoeren!

Geplaatst:
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
new freeze = 0;

if (strcmp(cmdtext, "/freezeall", true)==0)
{
if (freeze == 0)
{
	TogglePlayerControllable(playerid, false);
	freeze = 1;
	return 1;
	}
	else if (freeze == 1)
	{
	TogglePlayerControllable(playerid, true);
	freeze = 0;
	return 1;
	}
}
return 0;
}

Als ik me gamemode nou start dan freezed hij wel met /freezeall, maar unfreeze wil hij niet bij de 2de keer het command invoeren!

Als je een command text van /unfreeze is gaat toevoegen -__-
Geplaatst:

Plaats het volgende los van elkaar (new freeze recht onder je defines plaatsen).

new freeze = 0;

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(cmdtext, "/freezeall", true)==0)
{
if (freeze == 0)
{
	TogglePlayerControllable(playerid, false);
	freeze = 1;
	return 1;
	}
	else if (freeze == 1)
	{
	TogglePlayerControllable(playerid, true);
	freeze = 0;
	return 1;
	}
}
return 0;
}

@quincy225: ja, dat is de makkelijke oplossing ;), maar dit is wel een mooiere oplossing :).

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...