Jump to content

Gang Cars


$NeoSyp$

Gang Cars  

68 leden hebben gestemd

  1. 1. Moeten ze terugkomen?

    • Ja
      63
    • Nee
      4


Recommended Posts

Beste forumleden,

in elke gta tot GTA: San Andreas zijn er gangcars geweest. Speciale wagens waarin enkel gangmembers reden. Helaas is in GTA: San Andreas dat weggehaald. Je hebt nog wel wagens waar de gang graag in rijden, maar je kunt andere mensen er ook in zien rijden. Je hebt dus geen echte gangcars meer. Zou dit terug moeten komen in GTAIV? Ik vind van wel. Het is toch leuk dat elke gang zijn eigen soort wagen heeft. Dan kun je bijvoorbeeld weer een gangwar uitlokken door met de auto van de ene gang de andere aan te vallen. Ik hoop dat ze terugkomen. En jullie?

Adeus, :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • brbgtaplayer

    2

  • Mazzeltje

    2

  • Da Phoenix

    2

  • BigM

    1

Ja ik vind dat ze terug moeten komen en ja dat gebeuren . Gta draait toch nog wel het meeste om gangs en gang wars . Het zal me opkijken als ze daar dan ineens mee stoppen . Ze zijden dat ze met een nieuw consept starten .Maar ik weet zeker dat het gang gevoel terug komt en dan natuurlijk de gang cars daarin mee . Los daarvan vond ik die gang cars ook altijd stoer enzo . Daarom vind ik dat ze er weer moeten komen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, de Mafia Sentinel is een van de mooiste wagens in GTA :puh: Dat gaf GTA III een sfeertje, lekker bij Salvatore's huis een Mafia Sentinel pakken. In VC had je dit niet meer (je eigen gang had geen eens een wagen!) en in SA al helemaal niet meer. Zonde!

Bewerkt: door Koen-
Link to comment
Delen op andere websites

natuurlijk moeten er gangcars komen! wat is een gang zonder auto's???

Een san andreas gang. Daar hadden ze geen gang cars.

Ze moeten het weer echt zo doen zoals in GTA 3, niet dat het daardoor realistisch word (in het echt hebben gangs ook geen eigen auto's) maar het is gewoon leuk

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat elke gang in elke gang wel een eigen wagen hadden. In GTA 3 hadden ze de Leone Sentinel, Yakuza Stinger, Diablo Stallion, Columbian Cruiser, Yardie Lobo enz. In Vice City had je de Voodoo, Cuban Hermes en een Gang Burrito. In San Andreas heb je een Tornado, Voodoo, Broadway, Savanna, Stallion en Blade.

Het zijn bij San Andreas auto's waar normale mensen mee rijden, en dat is jammer. Bij GTA 3 en Liberty City Stories (Vooral LCS) zijn de gangcars heel uitgebreid in het spel gezet. LCS vind ik daarom nog het beste als je kijkt naar de gangcars. Elke gang heeft een gangcar, en dat zijn er heel wat!

Ze moeten in GTA IV dus echt veel er in komen, dat maakt het spel niet alleen realistischer, maar dan zijn er voertuigen beschikbaar die je niet mag missen, zover ik weet zijn alle gngcars in GTA wel geslaagd!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gestemt op "ja".

Waarom heb ik hierop gestemt?

Omdat Gang Cars toch iets speciaals zijn.

Ze zien er altijd wel bijzonder uit. Bijvoorbeeld met stickers of vlammen.

En je kunt ze maar op bepaalde plekken vinden. Ze rijden niet overal rond.

Dit zijn 2 redenen waarom ik op "ja" gestemt heb. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat ook dat ze terug moeten komen, omdat het speciale voertuigen zijn en ze stralen uit wat voor gang het is. Als de auto lelijk is vind ik de gang zelden leuk, en omgedraait is dat ook zo. Maar het zijn meestal mooie auto's en daarom wil ik ze ook terugzien. Als er gangs in het spel komen, wat ik aanneem, moeten er gewoon gangcars in komen anders vind ik dit een erg zwak punt.

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk moeten ze terug komen. Ik weet ook bijna zeker dat ze er ook in zitten. Waar moeten ze anders in rijden :cab: ? Hoe bedoel je eigenlijk terug? Ze zijn nooit weggeweest.

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...