Jump to content

Gang Cars

Gang Cars  

68 leden hebben gestemd

1. 1. Moeten ze terugkomen?

• Ja
      63
    • Nee
      4

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vondt het ook altijd wel leuk dat er Gang cars waren, maar als ze in Gta 4 niet komen zou ik er wel mee kunnen leven.. :tu:

• Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• brbgtaplayer

2

• Mazzeltje

2

• Da Phoenix

2

• BigM

1

• 4 weken later...
Geplaatst:

JA!!

Die auto's zijn altijd appart en zien er gaaf uit. Misschien moeten ze maar GANG HELI's maken :D. Wordt je vanaf een hele beschoten om het nog realistischer te maken :D!

Geplaatst:

ja ik vind van wel maar dan dat ze niet exact hetzelfde zijn maar wel wat verschillen hebben zoals verschillende bumpers enzo, met als overeenkomst een gang-logo op de zijkant, motorkap of op het dak of de achterruit ofzo

Geplaatst:

Tuurlijk moeten de Gangcars terugkomen :Y die zijn best uniek, hebben altijd een andere kleur enz. Jammer dat ze niet in GTA SA zaten :N

Geplaatst:

Idd jmmr dat ze niet in SA zaten, zou me wel leuk lijken: De Grove Street Greenwood :puh:

Maarja ik zou ze dus graag zien in GTAIV

Geplaatst:

Ja.Heb je weervan die coole auto's van je eigen gang.En zoals Withe Gold al zei GANG HELICOPTERS lijkt me ook vet

Geplaatst:

Nee , in vind het niet echt realisticsh als elke gang member in precies dezelfde auto rijdt. In het echt rijden bijv. Bloods(echte gang in Amerika) rijden ook niet allemaal in een Ford Ka

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...