Mazzeltje Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Nee , in vind het niet echt realisticsh als elke gang member in precies dezelfde auto rijdt. In het echt rijden bijv. Bloods(echte gang in Amerika) rijden ook niet allemaal in een Ford Ka Daar heb je wel gelijk aan. Maar als ze in de zelde auto rijden is het ook makkelijk om gang's te vinden en uit elkaar te houden. Het is misschien niet helemaal realistisch zoals jij zegt. Maar het is wel erg handig soms. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Nee , in vind het niet echt realisticsh als elke gang member in precies dezelfde auto rijdt. In het echt rijden bijv. Bloods(echte gang in Amerika) rijden ook niet allemaal in een Ford Ka Daar heb je wel gelijk aan. Maar als ze in de zelde auto rijden is het ook makkelijk om gang's te vinden en uit elkaar te houden. Het is misschien niet helemaal realistisch zoals jij zegt. Maar het is wel erg handig soms. De Crips rijden wel allemaal in dezelfde auto's Ik weet niet welk type maar volgens mij Chevy's Reageren
Kakaroth Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Nee , in vind het niet echt realisticsh als elke gang member in precies dezelfde auto rijdt. In het echt rijden bijv. Bloods(echte gang in Amerika) rijden ook niet allemaal in een Ford Ka Daar heb je wel gelijk aan. Maar als ze in de zelde auto rijden is het ook makkelijk om gang's te vinden en uit elkaar te houden. Het is misschien niet helemaal realistisch zoals jij zegt. Maar het is wel erg handig soms. De Crips rijden wel allemaal in dezelfde auto's Ik weet niet welk type maar volgens mij Chevy's Idd, en de Bloods rijden hoofdzakelijk wel in dezelfde auto's (zal merk nog wel opzoeken) On Topic: Ik hoop dat ze wel terugkomen, maar dan wel in verschillende kleuren, dat was het enige wat ik nog wel eens jammer vond. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.