Jump to content

Gang Cars


$NeoSyp$

Gang Cars  

68 leden hebben gestemd

  1. 1. Moeten ze terugkomen?

    • Ja
      63
    • Nee
      4


Recommended Posts

Nee , in vind het niet echt realisticsh als elke gang member in precies dezelfde auto rijdt. In het echt rijden bijv. Bloods(echte gang in Amerika) rijden ook niet allemaal in een Ford Ka

Daar heb je wel gelijk aan. Maar als ze in de zelde auto rijden is het ook makkelijk om gang's te vinden en uit elkaar te houden.

Het is misschien niet helemaal realistisch zoals jij zegt. Maar het is wel erg handig soms. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • brbgtaplayer

    2

  • Mazzeltje

    2

  • Da Phoenix

    2

  • BigM

    1

Nee , in vind het niet echt realisticsh als elke gang member in precies dezelfde auto rijdt. In het echt rijden bijv. Bloods(echte gang in Amerika) rijden ook niet allemaal in een Ford Ka

Daar heb je wel gelijk aan. Maar als ze in de zelde auto rijden is het ook makkelijk om gang's te vinden en uit elkaar te houden.

Het is misschien niet helemaal realistisch zoals jij zegt. Maar het is wel erg handig soms. :Y

De Crips rijden wel allemaal in dezelfde auto's

Ik weet niet welk type maar volgens mij Chevy's

Link to comment
Delen op andere websites

Nee , in vind het niet echt realisticsh als elke gang member in precies dezelfde auto rijdt. In het echt rijden bijv. Bloods(echte gang in Amerika) rijden ook niet allemaal in een Ford Ka

Daar heb je wel gelijk aan. Maar als ze in de zelde auto rijden is het ook makkelijk om gang's te vinden en uit elkaar te houden.

Het is misschien niet helemaal realistisch zoals jij zegt. Maar het is wel erg handig soms. :Y

De Crips rijden wel allemaal in dezelfde auto's

Ik weet niet welk type maar volgens mij Chevy's

Idd, en de Bloods rijden hoofdzakelijk wel in dezelfde auto's (zal merk nog wel opzoeken)

On Topic: Ik hoop dat ze wel terugkomen, maar dan wel in verschillende kleuren, dat was het enige wat ik nog wel eens jammer vond.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...