tomdrost Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 Ik zat net op de WikiGTA site te kijken en zag een foto van de ''VCN Maverick'' staan. Ik naar het gebouw waar hij ook staat bij Vice City zie ik geen helikopter. Nou is mijn vraag, kan ik deze alleen spawnen met CheatDevice of kan ik hem ook ergens vinden. Alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 Het is inderdaad bekend dat er in deze gta nergens de helicopter komt te staan . De reden hiertoe is niet bekend . Sommige zeggen wel dat als je 6 sterren hebt dat er dan wel een vcn heli achter je aan gaat . En als je dan de bestuurder erin dood maakt dat je er dan wel mogelijk in kan . maar echt een tip is het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 Ik zat net op de WikiGTA site te kijken en zag een foto van de ''VCN Maverick'' staan. Ik naar het gebouw waar hij ook staat bij Vice City zie ik geen helikopter. Nou is mijn vraag, kan ik deze alleen spawnen met CheatDevice of kan ik hem ook ergens vinden. Alvast bedankt. Dit kan zijn omdat je nog niet de mogelijkheid hebt om te vliegen. Je kan pas vliegen, varen, en naar het 2e eiland na de missie From Zero To Hero. Hiervoor zullen er nog geen helikopters staan op de plekken waar ze horen te spawnen. Dit is waarschijnlijk om te voorkomen dat je al eerder naar het 2e eiland kan. Hier nog een missie overzicht, zodat je kan zien hoever je nog moet totdat de heli's beschikbaar zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tomdrost Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 Ik zat net op de WikiGTA site te kijken en zag een foto van de ''VCN Maverick'' staan. Ik naar het gebouw waar hij ook staat bij Vice City zie ik geen helikopter. Nou is mijn vraag, kan ik deze alleen spawnen met CheatDevice of kan ik hem ook ergens vinden. Alvast bedankt. Dit kan zijn omdat je nog niet de mogelijkheid hebt om te vliegen. Je kan pas vliegen, varen, en naar het 2e eiland na de missie From Zero To Hero. Hiervoor zullen er nog geen helikopters staan op de plekken waar ze horen te spawnen. Dit is waarschijnlijk om te voorkomen dat je al eerder naar het 2e eiland kan. Hier nog een missie overzicht, zodat je kan zien hoever je nog moet totdat de heli's beschikbaar zijn. Ik heb het spel al een lange tijd uitgespeeld dus daar ligt het niet aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 Nee idd . Als je dus me eerdere reactie leest weetje dus ook waarom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tiesto Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2007 ik heb de vcn maverick eigenlijk ook nog nooit gezien, met SA kreeg ik hem wel eens als ik met een hunter aan het vliegen was met 5 sterren als ik andere heli's aan het neerknallen was maar ik denk dat de vcn helemaal niet in vcs zit want wikigta is gewoon van de standaard voertuigen afgegaan toen vcs zou uitkomen en ondertussen is de lijkst al een paar keer bijgewerkt en voertuigen weggehaald (zoals de fcr-900 motor en de shamal) maar de vcn maverick staat er nog omdat die best logish zou zijn als hij ook in al die andre gta's er is dus het is gewoon wachten tot dat er iemand met bewijs komt (ps: als het niet waar is wat ik zeg moet je me ff verbeter) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2007 Maar hij zit wel degelijk in VCS. Hoe komt Wikigta anders aan een plaatje ervan (dat duidelijk uit VCS komt) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2007 Maar hij zit wel degelijk in VCS. Hoe komt Wikigta anders aan een plaatje ervan (dat duidelijk uit VCS komt) Hij zit er ook wel in, maar heeft geen vindplaats, net zoals dat in lcs ook was met de dodo en wat heli's, je kan hem dus alleen krijgen dmv een cheatdevice, waarmee dat plaatje ook waarschijnlijk is gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2007 Of door heel knap te richten .En tijdens de 3sterren de berstuurder dood te schieten krijg je het ook . De vcn Gaat je dan namelijk ook achterna Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.