Mirrrr Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 Mijn geluid klopt van geen kanten met Vice City. Ik heb hem op de pc. Maar het echoot onwijs. Met San Andreas heb ik helemaal nergens last. Maar de muziek klinkt niet. Ik hoor bv ook geen toeters of geluiden van een auto. Weet iemand of ik mijn instellingen niet goed heb staan en wat ik daaraan kan doen? Ik heb 2 (nieuwe) boksen en een subwwoufer. Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2007 Wat heb je bij je geluidsinstellingen allemaal ingesteld? Zowel bij VC als bij je PC. Ik heb zelf een 5.1, en als ik dan een koptelefoon op deed, hoorde ik alleen de geluiden van linksvoor en rechtsvoor. Het zou dus kunnen dat je ingesteld hebt op 5.1, en dat je doordat je maar twee boxen hebt, alleen het geluid van linksvoor en rechtsvoor hoort. Als dat het probleem is, staat er bij je geluidsinstellingen "more than 2 speakers", jij zou in dat geval gewoon "2 speakers" moeten hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mirrrr Geplaatst: 8 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2007 Wat heb je bij je geluidsinstellingen allemaal ingesteld? Zowel bij VC als bij je PC. Ik heb zelf een 5.1, en als ik dan een koptelefoon op deed, hoorde ik alleen de geluiden van linksvoor en rechtsvoor. Het zou dus kunnen dat je ingesteld hebt op 5.1, en dat je doordat je maar twee boxen hebt, alleen het geluid van linksvoor en rechtsvoor hoort. Als dat het probleem is, staat er bij je geluidsinstellingen "more than 2 speakers", jij zou in dat geval gewoon "2 speakers" moeten hebben. Nou als ik 2 speakers aanklik dan hoor ik dus helemaal de stemmen niet meer Daarom heb ik hem op more than one speaker gezet dan hoor ik tenminste nog iets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.