Only GrandTheftAuto Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Wanner komt de garage in San Fierro vrij ? Ik heb alle missies gehaald en tog kan in die garage niet kopen Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Wanner komt de garage in San Fierro vrij ?Ik heb alle missies gehaald en tog kan in die garage niet kopen Voordat je de garage kunt kopen, moet je eerst Yay Ka-Boom-Boom uitgespeeld hebben, maar dat heb je al gedaan zo te zien aan je post. Daarnaast moet je ook de Driving School gehaald hebben, dat wilt zeggen: overal minimaal brons. Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 (bewerkt) Ik neem aan dat je Wang Cars bedoeld, maar even voor de duidelijkheid: De Xoomer Garage (beter bekend onder de naam: CJ's Garage) komt vrij na/in de missie Are You Going To San Fierro? Wang Cars kan je kopen, (zoals Dutchy hierboven al zei) nadat je Yay-Ka-boom-Boom en Back To School hebt uitgespeeld. Wheel Arch Angels gaat open nadat je de eerste missie van Wang Cars (zie hierboven) Zeroing In hebt gedaan. Bewerkt: 8 januari 2007 door Big Boss Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 9 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Owkej bedankt mensen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.