60 Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 ik heb weer (ja alweer ) een paar vraagjes -kun je ook aan de wapens komen zoder je ze te kopen als je dat nog niet kan of van anderen afpakken -ik zie veel filmpjes en zie daar hoeveel geld ze daar hebben echt enorm hoe kom je aan zoveel geld -wat doet een enforcer?? -en weat doet een assasin ofzo?? -hoe bel je de bovenste 2?? -hoe bel je boten?? het lijkt veel hoor :$ als zeg ik het zelf maar ik kan hopelijk veel met de antwoorden gr60 cent Reageren
j0ry Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 ik zou zeggen KOOP het spel Reageren
60 Geplaatst: 5 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2006 (bewerkt) ik zou zeggen ik HEB het spel maar snap er geen bal van daarom vraag ik het ff EDIT: ik zou graag antwoord willen heben EDIT: Mensen zie edit 1 Bewerkt: 7 december 2006 door 60-cent Reageren
megamaggot Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 (bewerkt) Speel het spel verder,dan kom je het zelf te weten. Het is namelijk veel leuker om het zelf te ontdekken,weet je? Greetz EDIT:heb ik nog geen infraction,lekkere mods hebben jullie hier.:x Bewerkt: 23 december 2006 door megamaggot Reageren
Ice Banana Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 (bewerkt) -Een Assasin is het nederlandse woord voor "Huurmoordenaar". -Om een boot te bellen heb je "Telefoon" nodig,ik denk dat je dit pas kunt na een bepaalde missie of zelfs niet kunt,tip:probeer dit bij de waterkant. -Om veel geld te verdienen moet je handel doen,Coke en drugs dealen en al die andere dingen waarmee je geld verdiend,zie ook Missie's -Aan wapens te komen moet je iemand vermoorden die een wapen draagt,Politie agent of gang member.Kijk ook uit naar Gun shops.Als je ze nog niet kan pakken zou ik voorstellen om nog missies te doen. -Enforcer is het nederlandse woord voor "Overtuiger" ik dacht aan een soort van advocaat IB Bewerkt: 23 december 2006 door ICE BANANA Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 heey, ik heb 2 vraagjes van het spel scarface. 1. hoe kom ik aan coke behalve dealers killen 2. hoe kom ik snel aan geld alvast bedankt Reageren
Yohan Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Hallo ik speel het zelf ook pas sinds gister... Maar ik heb Coke gekocht van Pedro's Pawnshop, verder zijn er ook dealers waarvan je Coke kan kopen. Veel geld? In de eerste missie steel je toch zo'n kogelvrije bank auto... Probeer nog zijn auto te vinden en kijk of dat ook werkt buiten de missie... Reageren
60 Geplaatst: 10 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 je kan allen aan dealers VERKOPEN ,maar als je het wel kunt KOPEN waar zijn die dealers dan?? Reageren
Svenie Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 (bewerkt) heey,ik heb 2 vraagjes van het spel scarface. 1. hoe kom ik aan coke behalve dealers killen 2. hoe kom ik snel aan geld alvast bedankt 1. Je kan aan coke komen, door het van dealers te kopen, of door de dealers te vermoorden. Verder kom je in de missie waarin je Nacho Contreras moet vermoorden heel wat pakken drugs tegen. Ik dacht dat je in totaal zo'n 600 Kg kon verzamelen in die missie. Om deze missie te spelen, moet je wel toegang hebben tot het gebied dat buiten Miami ligt. 2. Om veel geld te verdienen, kan je gebruik maken van de warenhuizen die je overneemt op het einde van elk eiland. Aan deze warenhuizen is een speciale missie verbonden, deze is slechts eenmaal te spelen, maar levert toch heel veel geld op. In deze missie moet je je zaken gaan bezoeken, om er je deel van de winst te krijgen. Hoe meer zaken je hebt, hoe meer geld je ontvangt. Ik heb zo eens $600.000 verdiend door deze missie. Je kan wel op een andere manier geld verdienen. Als je naar je menu gaat, om je missies van Felix te bekijken, dan zie je ook onderaan 4 kleine pictogrammen staan. Deze geven je personeel aan: een Assassin, een Driver en een Enforcer. Ik zelf heb de Assassin nog niet vrijgespeeld, maar wel de overige twee! Als je op zo een pictogram klikt, dan kan je speciale missies doen met de vernoemde personage's. Als je bijvoorbeeld missies doet als Driver, dan moet je auto's van punt A naar punt B brengen, hier krijg je meestal een flinke beloning voor. De Enforcer brengt ook heel wat op! Bij hem is het de bedoeling om vijandelijke gangs van Toni uit te schakelen, hier krijg je natuurlijk de nodige wapens voor. Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb, en ik wil je veel succes wensen! Bewerkt: 10 januari 2007 door Svenie Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Ik heb ook nog een vraag over Scarface: Ik heb het verhaal nu helemaal uitgespeeld. Ik zag op een screenshot Tony in zijn vliegtuig vliegen (nee, het was niet in de laatste missie). Hoe kan ik ook in de floatplane vliegen? @gtamaster1: 1.: Coke koop je van suppliers. Tot wel 30kg per keer. en 2.: Je coke distributeren (meer dan $25.000.000 peer keer. (als je ver bent) Reageren
Ice Banana Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Voor een beginneling om geld de te verdienen heb ik dit erop gevonden. Ik moest Pedro's pawn shop kopen dus dacht ik meteen Dealen dus.Ik naar een dealer,deal voltooid en krijg 10.000 Dollars,vond ik nu op,schiet gewoon de dealer een kogel voor zijn kop en neem je Drugs weer mee + je krijg er nog waat coke bij en geld .Als je broodnodig geld nodig hebt kan je dit schema volgen: Coke halen (100 grammetjes) -> naar dichtsbijzijnde dealer gaan (wit puntje) ->Succesvol dealen ->Als deal afgelopen en weer op normale speelwereld staat,schiet je gewoon de dealer dood,zorgt wel voor een beetje gang heat,niet erg raak je wel weer kwijt.Als alles goed gaat krijg je nu je aantal drugs dat je dealde met de junk (100gr) + je Geld van de deal (6.000 tot 10.000),geld dat dealer persoonlijk dropt en nog een paar gram Coke van de junk zelf. Erg gemakkelijk zo had ik 236Gr. Bijeengeschrapt. IB Reageren
Yohan Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Mijn fout... Errand voor Felix doen, waarna je in je Business >> Suplier (ofz) krijgt, en dan met de supplier gaan praten. Ik ga die taktiek is proberen binnenkort.. (Ice Banana) Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Ik had een paar dagen geleden iets gevraagd, maar niemand gaf antwoord en het is een beetje nutteloos om er een hell nieuw topic over te maken, dus: Hoe kan ik ook in de floatplane vliegen?Ik heb het hele verhaal al uitgespeeld. Ik heb op een screenshot op de officiële site een screenshot gezien waarop Tony erin zat en dat was niet in de laatste missie. Hoe kan ik er ook in? Reageren
Yohan Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Hij staat wel bij de Exotics, kan hem zelf nog niet kopen... Probeer hem is te kopen? Reageren
Svenie Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Hij staat wel bij de Exotics, kan hem zelf nog niet kopen...Probeer hem is te kopen? Dat heeft geen zin! Als je de Floatplane hebt gekocht, en je naar je Boathouse gaat, zal je zien dat één van je mannen aan komt vliegen. Hij brengt je naar de locatie die je wilt, dus jij hebt geen controle over het vliegtuig. Ik heb nog nooit in een Floatplane gevlogen, en ik denk eerlijk gezegd dat het onmogelijk is. Insanity Prawn Boy zou je even die screen willen posten, dan weet ik misschien iets meer, en kan ik je helpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.