Insanity Prawn Boy Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Hij staat wel bij de Exotics, kan hem zelf nog niet kopen... Probeer hem is te kopen? Dat heeft geen zin! Als je de Floatplane hebt gekocht, en je naar je Boathouse gaat, zal je zien dat één van je mannen aan komt vliegen. Hij brengt je naar de locatie die je wilt, dus jij hebt geen controle over het vliegtuig. Ik heb nog nooit in een Floatplane gevlogen, en ik denk eerlijk gezegd dat het onmogelijk is. Insanity Prawn Boy zou je even die screen willen posten, dan weet ik misschien iets meer, en kan ik je helpen. Ik heb em op de ps2, maar ik kan wel even een filmpje maken...EDIT: Het fototoestel is er vandoor, dus het kan nog wel even duren met dat filmpje. Bewerkt: 14 januari 2007 door Insanity Prawn Boy Reageren
Suburban Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 (bewerkt) ik heb nog even een vraagje: Heeft iemand tips voor de eerste missie na Little Havana ( in iedergeval iets met Redux ) EDIT:heb even snel gekeken hoe die missie heet, hij heet: Freedom Town Redux Bewerkt: 21 januari 2007 door Mr. Inferno Reageren
60 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 kill die man met dat mes, kill dan iemand met gun en kill dan alle mannen die daar rondlopen alster moet je een drive- by op het water uitvoeren... ---------- ik weet het is stom dat ik heel veel later pas weer reageer in dit topic maar heb nog een paar vragen: -welke wapens worden un loct bij level 4 -'' level 5 -'' level 6 -'' level 7 -'' level 8?? alvast bedankt ik vraag dit omdat ik bij level 4 ben en fraag wil weten waneer ik wat unlock want het duurt nog even voordat ik in level 5 kom >>> Door Jowx: Posts samengevoegd. <<< Reageren
Jowx Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Topics samengevoegd, verplaatst naar Free Roaming & Race Games Forum. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Ik heb nog een vraagje over Scarface. Ik heb de eerste 3 missies gehaald. Die ene dat je moet ontsnappen voordat de politie komt. Die ene dat je moet leren drugshandelen. En die ene dat je die gast van dat dak moet gooien. Maar mijn vraag is. Waneer komen er weer van dat soort missies? Want nu moet ik allemaal klusjes opknappen voor zaken en pakhuizen overnemen. Maar komt het na die klusjes en die pakhuizen? Komt dan die laatste missie dat je sosa moet vermoorden? Of komen er nog andere missies? Alvast bedankt! Reageren
Svenie Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 (bewerkt) Tijdens het overnemen van de verschillende zaken en pakhuizen, krijg je ook gewone storyline missies. Zo moet je bijvoorbeeld de Diaz Brothers vermoorden, Coke vervoeren, ontsnappen uit de klauwen van gewapende mannen, enz... Maar ik weet een goede site waar alle missies op staan, zodra ik hem vindt post ik hem hier. Bekijk deze website voor alle missies. Ik moet je wel waarschuwen de site bevat Spoilers[/font], dus als je niet wil weten wat er allemaal gebeurd in de verhaalijn, kijk dan zeker niet! Veel succes ermee. Bewerkt: 12 juni 2007 door Svenie Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 (bewerkt) Bedankt voor die link man. Daar staan echt vette foto's van al die missies op. Hoe kan ik eigelijk een boot bestellen? En heeft iemand mischien een kaartje van Miami in Scarface? Want in het spel zelf kun je op die kaart niet alles in een keer zien. Dan moet je het verschuiven met je muis. :$ Bewerkt: 12 juni 2007 door DenkaanHenk Reageren
Svenie Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 (bewerkt) Een boot kan je pas bestellen, wanneer je een chauffeur hebt gekocht in het exotics menu. Dit personeelslid wordt beschikbaar tijdens één van de eerste missies. Nog even wachten en spelen dus. Ow, en wanneer je een boot wilt moet je allereerst in de buurt zijn van water. En om meer boten te kunnen kopen, moet je een hoger reputatieniveau verwerven. Meer vragen zijn altijd welkom. Bewerkt: 12 juni 2007 door Svenie Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Ik heb nog een paar vraagjes. Hoe kom ik het makkelijkste aan wapens? Ik heb nu alleen maar volle pistol op zak. En in de eerste missie zie je dat een tijger een man dood bijt. Lopen er ook tijgers rond in Scarface? En waar zijn precies de haaien? Reageren
Ice Banana Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 haaie? lol zwem ff rond en je zult weten waar ze zitten Tijgers ben ik nog niet zo tegengekomen,alleen in het menu waar dingen kunt kopen staat er een "stuffed tiger" geloof ik, niet zeker. Voor wapens, gun shop? IB Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Waar is die gun shop dan? :$ Ik ben nog niej zo ver. Heb nu pas 1 missie gehaald die eerste. :$ Reageren
Svenie Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 (bewerkt) Er is geen wapenwinkel in Scarafce. Je kan wel wapens bestellen door middel van je Satelliettelefoon, maar dit kan pas nadat je een wapenhandelaar gekocht hebt in het exotics menu. Die was volgens mij pas te koop in het tweede reputatieniveau, dus zou ik je aanraden om tijdens een vuurgevecht (missie) alle wapens van je vijanden op te rapen. Zij laten meestal Uzi's en AK's achter. Best sterke wapens vindt ik zelf. Bewerkt: 13 juni 2007 door Svenie Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Dankjewel. En waar zijn precies die haaien? En zijn er tijgers? Reageren
Svenie Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Dankjewel. En waar zijn precies die haaien? En zijn er tijgers? Daar gaan we weer. Die tijger komt helaas maar één keer voor in het spel, en dat is tijdens het filmpje in de eerste missie. Haaien, kan je vinden door even rustig in het water te gaan zwemmen en af te wachten. Opeens zal je je niet meer kunnen bewegen en krijg je te zien hoe Tony door zo'n haai opgevreten wordt. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 (bewerkt) Oke bedankt svenie. Waar kan ik precies dealers vinden om drugs aan te verkopen? Want ik heb geld nodig om Pedro's pawn shop te kopen.. Bewerkt: 16 juni 2007 door DenkaanHenk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.