Svenie Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Drugsdealers zijn de kleine witte stipjes op je radar. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Ik heb nog een paar vraagjes. Waneer komt die missie met die kettingzaag van van youtube? Ik heb als laatst Pedro's Pawn Shop gekocht. Dus ik heb nu 4 missies gehaald. Hoeveel missies moet ik nog? Reageren
Svenie Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 (bewerkt) Om de missie waarin je de Diaz Brothers koelbloedig afmaakt, moet je de volgende dingen gehaald hebben: Missie van Pedro's Pawn Shop Koop Pedro's Pawn Shop Koop wagens en andere excotics om je Reputatie te verhogen Ga naar je Mansion en ga in de rode marker staan om level 2 Reputatie te bereiken Missie van Cabana Cigar Koop Cabana Cigar Missie van Oakley Drive-In Koop Oakley Drive-In Ga naar de club voor een leuke vechtpartij Vermoord de Diaz Brothers Neem Havana Storehouse over Als je dit lijstje hebt volbracht, dan kan je aan de missies in Downtown beginnen. Let wel op: Om Little Havana 100% in je bezit te krijgen moet je ook een Felix Lead missie doen. Deze vind je in het Bussines menu. Bewerkt: 20 juni 2007 door Svenie Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 (bewerkt) Ik heb een probleem. Als ik Pedro's Pawn Shop heb gekocht en Casper heeft gebeld moet ik naar een menu. Naar de kaart. Ik moet een Turf selecteren. Maar wat is nou het probleem. De pijltjes doen het niet. Alleen in Scarface is dat zo in dat menu met die kaart met die Turf selecteren. De dingen die het wel doen zijn start de muis en taakbeeindigen. Nu kan ik niet verder komen. Ik vind dit echt jammer. Hoe komt dit? Me PC is vandaag hellemaal gemaakt en alles opnieuw geinstaleerd bij de computerwinkel. Hij is nog geen eens een week oud. Edit: Laat maar.. Tis gister al gelukt! Bewerkt: 21 juni 2007 door DenkaanHenk Reageren
Fox Lenny Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Ik heb een probleem. Als ik Pedro's Pawn Shop heb gekocht en Casper heeft gebeld moet ik naar een menu. Naar de kaart. Ik moet een Turf selecteren. Maar wat is nou het probleem. De pijltjes doen het niet. Alleen in Scarface is dat zo in dat menu met die kaart met die Turf selecteren. De dingen die het wel doen zijn start de muis en taakbeeindigen. Nu kan ik niet verder komen. Ik vind dit echt jammer. Hoe komt dit? Me PC is vandaag hellemaal gemaakt en alles opnieuw geinstaleerd bij de computerwinkel. Hij is nog geen eens een week oud. maak gebruik van de wasd-toetsen Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Ik heb nu meer missies gehaald en meer zaken gekocht. En ik heb weer een vraagje. Ik heb nu $ 20,000 maar ik heb $ 75,000 nodig om een zaak te kopen. Na het kopen van deze zaak kan ik weer aan een storyline missie beginnen. Dat is de kettingzaag missie. Maar mijn vraag is dus. Ik wil zo'n geldbus jatten die je ook in de 3e missie moest jatten. Maar waar kan ik zo'n geldbus vinden? Want die levert $ 50,000 op. Dan hoef ik nog maar $ 5000 te verdienen met dealen. Dealen doe ik liever zo weinig mogelijk aan. Want dat vind ik erg iritant. Reageren
Fox Lenny Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Het lukt niet meer om een geldbus te stelen, maar als je al een driver hebt kun je daar wel missies mee doen. (Tab, bussenis, naar beneden gaan, daar staan icoontjes van driver/assanin/en nog eentje waar ik de naam van kwijt ben..) Reageren
OG Loco Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Weet iemand wat dat Base & Demand inhoud bij de fronts? En hoe dat precies werkt? Wanneer word het meer en wanneer minder? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Ik heb ook nog een vraag. Hoe kom ik aan $ 400,000 zonder missies te doen? Dan kan ik me Mansion heel mooi maken. Ik heb trouwens alle Little Havana missies al gehaald. Ik moet nu de Downtown missies doen. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Ik heb ook een paar vragen over de game Scarface. Is die voor de PC beschikbaar? Zo ja, zou ik 'em dan moeten kopen, of is ie niet zo leuk? Want ze zeggen dat de controls op de PC ook niet zo goed zijn. Bedankt alvast! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Ik zou Scarface The Game kopen. Kost maar 20 euro. Dan heb je ook een fantastish spel. De controls op de PC zijn juist relaxt. Dat wend zo. Wel moet je een hele goede PC hebben. Van niet meer dan 2 jaar oud. Reageren
SWYV Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 denk aan henkie, $400.000? gewoon de missies doen, of anders Kg missies doen van de drugsdealers te kopen en dan naar je storehouse brengen en daarna in de storehouse in groene marker staan, kies je gewenste auto om te rijden, haal de pakketen op van je fronts opletten met de gangs Reageren
OG Loco Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 (bewerkt) Het lukt niet meer om een geldbus te stelen, maar als je al een driver hebt kun je daar wel missies mee doen. (Tab, bussenis, naar beneden gaan, daar staan icoontjes van driver/assanin/en nog eentje waar ik de naam van kwijt ben..) er rijden wel van die busjes, als je ze kaapt heb je meteen politie achter je aan en staat er ''lose the cops'', dat is dan haast onmogelijk, soms rijden ze ook langs de bank, een keer proberen om ze te jatten en dan proberen te cahsen zoals bij een distributie rit Weet iemand wat dat Base & Demand inhoud bij de fronts? Bewerkt: 22 juni 2007 door OG Loco Reageren
DonLeone Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Heey Ik heb een klein probleempjah: Ik heb Scarface gekocht en geïnstalleerd, en hij deed het goed etc. Maar toen kreeg ik een nieuwe PC en wilde hem daarop installeren. Dat ging op zich allemaal goed, behalve dat hij het met snelheid 0 draait. Als ik bijvoorbeeld Tony om wil draaien om die gast met Shotgun in het begin om te leggen kan ik net aanleggen alvorens ik de kogels in mijn lever mag opvangen. Zou iemand weten wat het probleem is? De specs zijn het niet, want mn PC heeft minimaal de recommended specifications. Herinstallen heb ik ook al geprobeert, en werkt ook niet. Dussss ... iemand een idee? Dank u schön! Don Leone Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Ik kan een missie niet halen in Scarface. Het is een bedrijfsmissie van Downtown. Je moet eerst een pakoers afleggen wat mij altijd lukt. Maar daarna ben je een meisje en moet je met een sniper al die gassies van die boten afknallen. Het inzoomen met de sniper lukt wel. Maar het richten vind ik onwijs moeilijk. Want het kan niet automatish het richten. Weet iemand hoe en wat ik in deze missie precies moet doen? Want die boten met die mannetjes blijven maar komen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.