OG Loco Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Ik kan een missie niet halen in Scarface. Het is een bedrijfsmissie van Downtown. Je moet eerst een pakoers afleggen wat mij altijd lukt. Maar daarna ben je een meisje en moet je met een sniper al die gassies van die boten afknallen. Het inzoomen met de sniper lukt wel. Maar het richten vind ik onwijs moeilijk. Want het kan niet automatish het richten. Weet iemand hoe en wat ik in deze missie precies moet doen? Want die boten met die mannetjes blijven maar komen. Dat is de U-Gin Bar, je hoeft maar 1 mannetje te doden: Small bar, to buy it, you must kill a manager`s ex- lover. Use assassin to do this mission. Get on the car and drive to the part of street, which is now under construction. Kill the guy with blue cap and pink anorak. He will be in the last but one motorboat. Come back to the bar and buy it for 80.000$. Probably now you need money, so: Felix -> Supplier - > Distribution. In this time you should have 4 level of reputation (14 new positions in catalog, 50.000$ limit for drugs, M-79 and MAC10 to buy). Also you will gain captain for your boat. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Bedankt OG Loco het is gelukt! Reageren
AwiVC Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Ik heb even een vraagje, ik heb sinds vandaag het spel maar het schokt ENORM. Ik kan niet normaal lopen/ schieten/ iets doen doordat het zo schokt. Met schokken bedoel ik dat de mensen in schokken bewegen bv. Ik heb deze computer nu nog geen jaar, dus ik baal er best wel van dat hij blijkbaar zo'n spel niet aan zou kunnen =/ Nu de vraag, waar zie ik de system specs van mn computer? En als ik die heb kan iemand dan even zeggen wat er mis mee is, want ik had deze computer toch wel gekocht met oog op de toekomst en dat ik er minstens 1 jaar op zou kunnen gamen. Bvd, Awi Reageren
Dastard Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Ik heb een vraagje,ik zit nu bij South Beach,hoe geraak je snel aan 10,000,000$? Ik heb het geld nodig omdat ik 2 hotels moet kopen die elk 5,000,000$ kosten,dus hoe geraak ik aan dat geld? Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 (bewerkt) Drugs kopen en verkopen. Als je dit wilt doen, moet je eerst een Felix/Sandman Lead doen. Daarna zie je Small Supplier/Large Supplier op je business pagina zien. Als je een Large hebt, moet je naar The Islands, met een watervliegtuig of boot. De watervliegtuig staat gelijk bij een pier, dus dat is niet moeilijk. Als je op The Islands ben, dan moet je de deal doen, je moet daarna naar de pier, naar een henchman. Om problemen met mensen te voorkomen, moet je dit snel doen, er komen gewapende gasten achter je aan. Als je een boot hebt geselecteerd, moet je oppassen voor piraten en The Coast Guard. Als de drugs in een storehouse zit, kun je distributie doen, en veel geld verdienen. --- Ik heb een vraagje over Cocaine. Ik zit op reputation level 8 en ik moet nog alleen North Beach overnemen. Hoeveel kilogram cocaine kan ik kopen en hoeveel kost dat. Verder wil ik ook een paar tips voor distribution, want ik heb problemen met gangs, politie en met een auto die daardoor steeds kapot gaat. En natuurlijk al die fronts die heel irritant worden aangevallen. Dus kan ik wat aan die aanvallers doen zonder ze te vermoorden? Edit:Ik zie dat ik een dubbelpost heb gemaakt, heel dom van me. Mijn excuses hiervoor. >>> Door Jowx: Posts samengevoegd. <<< Bewerkt: 6 juli 2007 door Jowx Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 15 kilogram cocaine kost $ 100,000 en 30 kilogram cocaine kost $ 250,000 , en de aanvallers kun je het beste ontwijken. Het ontwijken gaat het gemakkelijkst met een Racing Boat en met een Bacinari , deze boot en auto kun je bij de exoties kopen. Deze zijn het snelste en maken de lekkerste bochten. Succes met Scarface! Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Dan heb ik nog een vraagje: Als ik alle gangs in die doodskoppen vermoord, heb ik dan geen last meer met ze als ik distributie doe??? Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Als je alle doodskoppen uitmoord dan heb je geen last meer van gangs , ook niet met de distributie missies. Alle gangs zijn dan volledig uit Miami verjaagd. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 (bewerkt) Dank je wel voor je snelle antwoord DenkaanHenk, nu kan ik eindelijk rustig mijn distributie-missies doen! Edit; Ik had nog een vraag, ik zie in alle buurten geen doodskop meer, maar toch staat er dat ik nog een paar moet, hoe kan dit. Weet iemand wat ik moet doen. Alvast bedankt! Bewerkt: 6 juli 2007 door Toni Caprioni Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Het kan zijn dat er ook nog een paar grijze doodskoppen zonder gezicht op je radar staat. Deze doodskoppen moet je ook overnemen. Het kan ook zijn dat je er perongeluk eentje voorbij bent gereden , want er zijn erg veel doodskoppen. Succes met het verjagen van de gangs. Reageren
OG Loco Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Mijn ervaring is... ook al zijn alle gangs dood, je word nog steeds aangevallen tijdens distributie. Dat is gedaan om de gameplay nog een beetje spannend te houden. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Ik heb een probleem. Ik heb alle doodskoppen gehad, zelfs de leeg doodskoppen zijn weg. Dus helemaal geen kop te zien. Maar bij de statistieken staat dat ik nog ongeveer 24 moet, hoe krijg ik deze weg en waar zijn ze??? Ze staan nergens op de kaart of radar. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Weet je zeker dat je ze allemaal hebt overgenomen? Want ik had dit probleem niet , bij mij waren ze allemaal gedaan toen ik ze allemaal had overgenomen. Op de eilanden zitten geen doodskoppen , omdat je daar geen macht hebt. De eilanden waren alleen om Nacho te vermoorden etc. Kun je mischien een screenshot er van maken als je hem op de PC hebt ? Dan kan ik je mischien verder helpen. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Ik heb hem op de PS2. Maar hoe kan het dat je geen last hebt van gangs bij de distributie, ik heb nu 83/83 gangs uitgemoord naar ik heb nog steeds problemen met gangs die me aanvallen. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Het kan komen omdat jij de PS2 versie hebt , ik zelf heb de PC versie en ik had dit probleem gelukkig niet. Bij mij kwamen er nooit gangs achter me aan bij de distributie , sterker nog er liep geen een gangster meer op straat rond ( behalve dan op de eilanden ) Dan zul je helaas de distributie missies moeten doen met gangsters achter je aan. In ieder geval succes met de distributie missies Toni Caprioni! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.