Only GrandTheftAuto Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Ik heb nu een sigarenzaak .. drive in .. computerzaak gekocht. Maar wat levert het mij behalve wat controle over het gedeelte waar de gebouwen staan ? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Het levert je veel geld op. Als je een pakhuis hebt overgenomen kun je distributie missies doen. In de distributie missies moet je langs die 3 winkels gaan die je hebt en daar achter die winkels geld ophalen , wat je vervolgens naar de bank moet brengen en wit moet wassen. Succes met Scarface. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Het levert je veel geld op. Als je een pakhuis hebt overgenomen kun je distributie missies doen. In de distributie missies moet je langs die 3 winkels gaan die je hebt en daar achter die winkels geld ophalen , wat je vervolgens naar de bank moet brengen en wit moet wassen. Succes met Scarface. Owkey bedankt. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Bij Scarface heb je 1 mansion met 3 verschillende types hoe je je mansoin ken maken maar ik heb ze nu allemaal maar ik ken de 2de typen niet meer terug krijgen want ik heb ze alle drie al gekocht. Weet iemand al hoe je de tweede weer terug ken krijgen ? Reageren
sevaboy Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 (bewerkt) En ik ook heb paar vragen omdat ik het ga kopen; Wat zijn de specs van de pc versie? Kun je ook zoals GTA vrij spelen ? Wat is het verschil tussen de PS2 versie en de PC versie? Bestaat er ook een XBOX- versie? Wat is het verschil tussen GTA,The Godfather en Scarface? En wat kun je allemaal doen in de PSP versie? Bewerkt: 15 juli 2007 door sevaboy Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 En ik ook heb paar vragen omdat ik het ga kopen;Wat zijn de specs van de pc versie? Kun je ook zoals GTA vrij spelen ? Wat is het verschil tussen de PS2 versie en de PC versie? Bestaat er ook een XBOX- versie? Wat is het verschil tussen GTA,The Godfather en Scarface? En wat kun je allemaal doen in de PSP versie? 1 - De PC versie heeft mooier beeld en geluid. 2 - Ja dat kan. 3 - Vrijwel niets , alleen het beeld en geluid zijn op de PC beter , en op de PS2 zijn de besturingen beter. 4 - Ja die is er ook , maar die kost alleen duurder. Waarom die duurder is zou ik ook niet weten. 5 - GTA blijft na mijn mening het beste , daarna volgt Scarface , en daarna volgt The Godfather. GTA kun je het meeste doen na de missie. Scarface is een erg serieus spel. En The Godfather is geen eens een pakje kauwgom waard. 6 - Haast niets , omdat de PSP versie van Scarface eigelijk een mislukking is. Geen Free-Roaming etc. Reageren
sevaboy Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 En ik ook heb paar vragen omdat ik het ga kopen;Wat zijn de specs van de pc versie? Kun je ook zoals GTA vrij spelen ? Wat is het verschil tussen de PS2 versie en de PC versie? Bestaat er ook een XBOX- versie? Wat is het verschil tussen GTA,The Godfather en Scarface? En wat kun je allemaal doen in de PSP versie? 1 - De PC versie heeft mooier beeld en geluid. 2 - Ja dat kan. 3 - Vrijwel niets , alleen het beeld en geluid zijn op de PC beter , en op de PS2 zijn de besturingen beter. 4 - Ja die is er ook , maar die kost alleen duurder. Waarom die duurder is zou ik ook niet weten. 5 - GTA blijft na mijn mening het beste , daarna volgt Scarface , en daarna volgt The Godfather. GTA kun je het meeste doen na de missie. Scarface is een erg serieus spel. En The Godfather is geen eens een pakje kauwgom waard. 6 - Haast niets , omdat de PSP versie van Scarface eigelijk een mislukking is. Geen Free-Roaming etc. Hoeveel kost de PC versie? Hoe veel kost de PS2 versie? En kun je ook je personage veranderen(zoals in GTA SA?)? Wat is de moeilijkgraad? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 1 - 20 euro. 2 - Ook 20 euro. 3 - Je kan enkel cheats doen voor andere kleding , soms krijg je andere kleding in missies. 4 - Het dealen is erg moeilijk en iritant , je moet het heel precies en slim spelen. Reageren
sevaboy Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 GTAForum mag je postcounts uitschakelen hier met deze vraag Welke wapens heb je allemaal? Welke boten heb je allemaal? Kun je vliegen en met wat? Wat kun je allemaal doen ,wat je kan doen in GTA SA? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 GTAForum mag je postcounts uitschakelen hier met deze vraag Welke wapens heb je allemaal? Welke boten heb je allemaal? Kun je vliegen en met wat? Wat kun je allemaal doen ,wat je kan doen in GTA SA? 1 - Je hebt best veel wapens , denk hier bij aan een pistol , machinegeweer , M16 , kettingzaag , bazooka , sniper en SAW. 2 - Speedboten , raceboten , een heel groot jacht , hoverkaft. 3 - Nee je kan niet vliegen in Scarface , enkel in 2 missies moet je uit een helikopter met een SAW geweer schieten op boten. 4 - Naast de hoofdmissies zijn er ook zijmissies , je moet ook alle gangs uitroeien in Miami , racen doen. Alleen er zijn geen moters en vliegtuigen. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 ik heb een vraagje. ik ging naar het industriele gebied toe, en ik kwam daar gang nests tegen, die niet op de kaart stonden en niet kwamen. Toen ik ze had vermoord kreeg ik een pakketje van zo'n dood gastje, en er stond; You killed them.... Mijn vraag is dus, moet ik deze gang nests ook uitroeien om een rustige distributie te krijgen/?? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Als er doodskoppen op het industriterein staan wel ja , anders niet.. Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 (bewerkt) ff vraagje ik wil scarface mez kope nou heb ik een vraag is scarface een game zo als 50cent bulltetproof the matrix ik bedoel da mee dat je aleen je meot dan missies doen en daarna kan je ze weer weetr opniew missie doen en niet gwn zomaar door die stukk lopen of is het zo als gta dat je na de missies gwn kan rijde door stad bedank vast Bewerkt: 23 juli 2007 door indo1991 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Het is ongeveer hetzelfde als GTA maar dan minder mogelijkheden.. Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 ookee is eht spel waard voor 20 euro en wat kan je peceies allemaal doen daar kan iemand mij dt vertelle en is het waard voor 20 euro Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.