Poisonpen123 Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Dames en heren ik begrijp die hele Loop-A-Loop echt niet Na je eerste corona moet je L ofzo drukken terwijl je R ingedrukt houdt ofzo?? Ik snap er echter niets van wat die bedoelt wat wat is en wat ik nou in godsnaam moet doen hoe het eruit ziet enzo..plz help me! Alvast Bedankt... Reageren
HerrieM Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Bij die test moet je met het vliegtuig een looping maken. Als eerste moet je rechtuit richting het rondje vliegen. Nadat je door het eerste rondje bent moet je de knop voor omhoog indrukken. Deze hou je ingedrukt totdat je weer horizontaal bent. Dan vlieg je door het laatste rondje. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Ik heb ook problemen hiermee gehad. Ik had GTASA eerst op de PC, maar nu niet meer Toen had ik de controls van het vliegen zo ingesteld (Dat is het makkelijkste): omhoog- h omlaag- y (die zitten boven elkaar ) links zwenken- linkerpijltje en A rechts zwenken- Rechterpijltje en D vooruit- pijltje vooruit en W achteruit/ remmen- pijltje achteruit en S links draaien- Q rechts draaien- E Jou probleem is denk ik dat je te vroeg begint met de looping. Zodra je zeker weet dat je door de eerste corona heen bent, moet je op h drukken. Je moet op h blijven drukken totdat je recht bent. Je kan nooit helemaal recht terugkomen, dus moet je daarna eventueel nog wat kleine correcties toepassen (een keertje kort naar links of rechts, of omhoog). Veel succes Reageren
Big Boss Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Ik ga even een beschrijving geven voor de PS2: Als je met de neus van het vliegtuig bij de corona bent trek je de linker analog stick naar achter (je bent nu door de eerste corona), zodat het vliegtuig optrekt en uiteindelijk een looping maakt. Als je weer recht bent vlieg je simpelweg door de tweede corona. Zorg er wel voor dat je niet te hard gaat zwenken, want de Stuntplane heeft een vervelende besturing en zo heb je de kans dat je de twede corona niet haalt. Learning To Fly staat overigens bekend als de aller lastigste (serie) missies. Kijk voor meer informatie op Wikigta Nog veel succes! Reageren
Cenzy Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Je moet een Salto maken Best makkelijk Zet je Camera op stand dat je je voertuig niet meer ziet en als je de eerste corona nog maar raakt druk je L3 naar omhoog en waneer de Salto voorbij is moet je gewoon nog door de Andere Corona vliegen Simpel Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Het is niet zo simpel als iedereen zegt (tenzij ze vliegexperts zijn), want het vliegtuig zwenkt direct al na de looping. Je zult zien dat de tweede corona zich recht achter de eerste bevindt. Als je de linkerjoystick (op PS2) achteruit duwt moet je hem los laten als je op de kop hangt voor een goed resultaat en dan zwenkt ie ineens. Het is lastig, maar probeer hem bij te sturen naar de 2e corona, door de stick dan weer naar achteren te duwen en iets naar links, zodat je hem weer naar boven krijgt. Ik hoop dat je er iets aan hebt Lance Vance Dance Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.