04-Ron Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 (bewerkt) ik moet eerst een meisje achtervolgen en dan stopt ze bij een huis en dan wacht maar dan komt er te staan mission failed :huh: weet iemand wat ik dan moet doen ? Bewerkt: 17 november 2004 door 04-Ron Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Ik denk dat die missie is dat er als je haar hebt achtervolgt een mannetje dat huis wil binnen gaan. Schiet het mannetje neer want hij mag het huis niet binnen gaan. En daarna ga je zelf het huis binnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dude Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 je staat voor haar huis want zei gaat naar binnnen dan komt er een mannetje met leren broek en een dildo in de hand en helemaal voor over gebogen echt raar mannetje die maak je dood en ga je naar binnen succes groeten dude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.