Jump to content

Nero Audio CD maken.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb Nero en heb wat audi bestandjes op een cd gezet, aangezien ik er meer bij wou zetten probeerde ik dat.. Maar hij zij dat ik er een lege cd in moest doen terwijl er hooguit 6 kleine audio bestandjes op zitten en hij voor 700 MB 80 minuten erop kan hebben. Weet iemand een intelling zodat hij niet steeds aangeeft dat ik persé een nieuwe cd erin moet doen?

(ik weet niet zeker of jullie mij hiermee mogen verder helpen, zoniet dan kan ik dat begrijpen en heb ik er verder geen probleem mee.)

Global :cya:

Geplaatst:

Wat jij moet doen is een Multisessie CD. Als je een gewone cd brand, dan maakt hij hem 'af', zodat je niet meer data erbij kunt zetten.

Geplaatst:
Wat jij moet doen is een Multisessie CD. Als je een gewone cd brand, dan maakt hij hem 'af', zodat je niet meer data erbij kunt zetten.

Oke bedankt :) Ik heb alleen van die standaard CD-R Cd'tjes.

Global.

Geplaatst:

Oke bedankt :) Ik heb alleen van die standaard CD-R Cd'tjes.

Global.

Het kan met die CD-r cd's! Multisessie is een modus in Nero.

Kies de 'nerd modus'

klik op audio CD

Voeg je liedjes toe

klik op burn

vink 'finalise cd' af

brand

voor de volgende keer: herhaal dit

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...