gammie_ Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Ik heb Nero en heb wat audi bestandjes op een cd gezet, aangezien ik er meer bij wou zetten probeerde ik dat.. Maar hij zij dat ik er een lege cd in moest doen terwijl er hooguit 6 kleine audio bestandjes op zitten en hij voor 700 MB 80 minuten erop kan hebben. Weet iemand een intelling zodat hij niet steeds aangeeft dat ik persé een nieuwe cd erin moet doen? (ik weet niet zeker of jullie mij hiermee mogen verder helpen, zoniet dan kan ik dat begrijpen en heb ik er verder geen probleem mee.) Global Reageren
Schno009 Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Wat jij moet doen is een Multisessie CD. Als je een gewone cd brand, dan maakt hij hem 'af', zodat je niet meer data erbij kunt zetten. Reageren
gammie_ Geplaatst: 8 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Wat jij moet doen is een Multisessie CD. Als je een gewone cd brand, dan maakt hij hem 'af', zodat je niet meer data erbij kunt zetten. Oke bedankt Ik heb alleen van die standaard CD-R Cd'tjes. Global. Reageren
Schno009 Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Wat jij moet doen is een Multisessie CD. Als je een gewone cd brand, dan maakt hij hem 'af', zodat je niet meer data erbij kunt zetten. Oke bedankt Ik heb alleen van die standaard CD-R Cd'tjes. Global. Het kan met die CD-r cd's! Multisessie is een modus in Nero. Kies de 'nerd modus' klik op audio CD Voeg je liedjes toe klik op burn vink 'finalise cd' af brand voor de volgende keer: herhaal dit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.