gansdar Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2007 (bewerkt) ik heb een mod gebrobeerd te instaleren wat dingen eruit gehaalt en er bij gedaan want hij deed het niet meer toen nu heb ik een paar container schepen varen zo asl deze en die garage van 8-bal draait en er ligt een onderzeeer is dat de mod of hoort dat niet bij deze mod hoop dat dit de goeije naam is vc.ships.ahoy_by_Dicanio er liggen echt overal container schepen het lijkt of er een gebouw bij de haitens in ingestort dus zeg het asl het de mod is Bewerkt: 8 januari 2007 door gansdar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2007 Die containerschepen horen daar niet te liggen, dus zal dat vast wel de mod zijn. Alleen de foto over de shop van 8-ball doet het niet, dat is dezelfde foto.. Dat gebouw wat er bij de Haitans is ingestort moest je opblazen in een bepaalde missie, dus dat hoort gewoon in het spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gansdar Geplaatst: 8 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2007 ik heb hem gelukig terug in de goieje vorm zonder de mod maar ik bedoelde een ander gebouwe niet de drugsfabriek van de haitens het ligt voor al die huisen aan de lange weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.