Jump to content

Aliens worden onderzocht inarea 69!!!

Mathmagic

Recommended Posts

Ik heb gehoord van een vriend dat er aliens in area 69 liggen want hij heeft het gezien. Maar ik wil weten hoe je binnen geraakt in area 69 en niet beginnen lullen dat ik weer die missie met dat jetpack opnieuw moet doen.Nee, ik zoek een manieer om binnen te geraken want ik ben de luchtroosters gaan checken en die zijn langs onder afgesloten dus een dik probleem en er zijn geen andere manieren,of wel?

Delen op andere websites

1. Kap met het dubbel openen van topics. Hiervoor kun je een waarschuwing krijgen.

2. Kijk of die vriend van je niet zwaar aan de drugs is of gewoon teveel gespeeld heeft.

3. Als het dan toch echt zo is, moet je een plaatje of de exacte locatie proberen aan te geven, zodat wij deze kunnen onderzoeken.

4. Je zult de missie toch echt opnieuw moeten spelen, tot op dit moment is het niemand gelukt om na de missie nog Area 51 in te komen. (Zelfs moet ik het nog proberen, hier horen jullie nog van)

Delen op andere websites

4. Klopt.

Je kan er daarna niet meer in (misschien bij 100%, dunno)

Ik heb het geprobeerd, met de consequentie van 5 sterren, en de buizen waardoor je eerst naar binnen kon, die waren dus gewoon gesloten.

Stond ik daar, op een gesloten buis, met bijna 300 kogels in m'n lijf <_<

Delen op andere websites

4. Klopt.

Je kan er daarna niet meer in (misschien bij 100%, dunno)

Ik heb het geprobeerd, met de consequentie van 5 sterren, en de buizen waardoor je eerst naar binnen kon, die waren dus gewoon gesloten.

Stond ik daar, op een gesloten buis, met bijna 300 kogels in m'n lijf <_<

Ik heb gezocht naar waar je uit het complex kwam gevlogen tijdens de missie. Maar ik kon niet echt iets vinden. Alleen een vierkant naast 1 van de torens (zuid dacht ik). Zat daar die 'silo' onder?

Delen op andere websites

1. Kap met het dubbel openen van topics. Hiervoor kun je een waarschuwing krijgen.

2. Kijk of die vriend van je niet zwaar aan de drugs is of gewoon teveel gespeeld heeft.

3. Als het dan toch echt zo is, moet je een plaatje of de exacte locatie proberen aan te geven, zodat wij deze kunnen onderzoeken.

4. Je zult de missie toch echt opnieuw moeten spelen, tot op dit moment is het niemand gelukt om na de missie nog Area 51 in te komen. (Zelfs moet ik het nog proberen, hier horen jullie nog van)

Pfff dan zal die vriend van me wel liegen.

Delen op andere websites

in die restricted area is er zelfs geen gebouw waar je in kan :rolleyes: <_<

Je kunt de hangars in en dat torentje waar je in The Black Project Blastdoors moest openen.

(echt spannende gebouwen zien hij iig. niet :-( )

Delen op andere websites

weet iemand eigenlijk waar een politie pak ofzo ligt om als je dan een militaire bassis opgaat niet gelijk de politie achter je reet aan te hebben.....heb al verscheidene politiebureaus onderzocht maar niks gevonden.....

Delen op andere websites

weet iemand eigenlijk waar een politie pak ofzo ligt om als je dan een militaire bassis opgaat niet gelijk de politie achter je reet aan te hebben.....heb al verscheidene politiebureaus onderzocht maar niks gevonden.....

Beetje rondkijken op het forum zal je goed doen

Delen op andere websites

je krijgt een politie uniform door met je vriendin barbara 100% te halen

Delen op andere websites

BEWIJS, BEWIJS !!!!!!!

Nu ik opnieuw ben moeten beginnen spelen ga ik proberen te bewijzen of er al dan niet aliens liggen. Ik ben nu net bij d eerste missie van Mike Toreno, dus ik zal binnekort terug in Area 69 binnenkomen!

Maar euh... Ik heb wel geen digitale camera, dus jullie kunnen lekker niet zien, wat ik zie :D LoL

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...