GTA 0wn3r Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 BEWIJS, BEWIJS !!!!!!!Nu ik opnieuw ben moeten beginnen spelen ga ik proberen te bewijzen of er al dan niet aliens liggen. Ik ben nu net bij d eerste missie van Mike Toreno, dus ik zal binnekort terug in Area 69 binnenkomen! Maar euh... Ik heb wel geen digitale camera, dus jullie kunnen lekker niet zien, wat ik zie LoL dus? wat is het nut van je post? ... boosten zeker :S Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Autodiefje Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 neenee, het was gewoon om te zeggen dat ik het ging onderzoeken. Dit heb ik nu gedaan en het blijkt dat er helemaal niets ligt! ( heb wel tijdens de missie een minigun gevonden ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 neenee, het was gewoon om te zeggen dat ik het ging onderzoeken.Dit heb ik nu gedaan en het blijkt dat er helemaal niets ligt! ( heb wel tijdens de missie een minigun gevonden ) oh Nja.. Als dat zo is vind ik het wel jammer .. . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nith Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 BEWIJS, BEWIJS !!!!!!!Nu ik opnieuw ben moeten beginnen spelen ga ik proberen te bewijzen of er al dan niet aliens liggen. Ik ben nu net bij d eerste missie van Mike Toreno, dus ik zal binnekort terug in Area 69 binnenkomen! Maar euh... Ik heb wel geen digitale camera, dus jullie kunnen lekker niet zien, wat ik zie LoL koop je een digitale camera voor 5€ in de intertoys <_< maarja der is tog geen allian daar wel grappig je hoort daar een vrou over allian technology praten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 er zijn daar wel operatie kamers alleen zonder deur dan wil ik wel eens weten hoe die mensen daar naar binnen gaan om een alien open te snijden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nith Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 (bewerkt) denken vast van ach et zijn maar allians laat die bactirien maar in hun komen :lol: Bewerkt: 28 november 2004 door Nith Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big shootah Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 ik heb area 96 onderzocht tijdens die missie nix gevonden alleen een armor minigun en jetpack Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 ik heb area 96 onderzocht tijdens die missie nix gevonden alleen een armor minigun en jetpack Meerdere personen hebben niets gevonden. Aangezien de bron "een vriend" is, kan dit topic wel gesloten worden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts