Lionel Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Weet iemand waar de mr.green party server is:) Admin van de server is typhoon , de maker van de server weet ik zo niet. Reageren
SummerBase Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Lionel, er zijn meerdere admins in die server, waaronder ik, Ywa/Jarno, Kraay, Timonus, Typhoon en Flame^. De server kun je vinden op het IP- adres: 'server.mr-green.nl' met de poort: 7777, oftewel vul bij favorieten het volgende in: ' Server.mr-green.nl:7777 ' dan kom je vanzelf richting de server. De server is 24/7 online en altijd te bezoeken. Het server netwerk is oorspronkelijk gestart door Jarno/Ywa en Kraay, maar al snel is er een heus netwerk uitgegroeit. Waaruit de volgende mensen deel uit maken: 'Jarno, Kraay, SummerBase, 8-Ball, RTS, Ikkes, Typhoon, Timonus, Kersentaart, Vinewood, MisterGX, Ian_C/VforV en Flame^'. Je kunt deze personen dus aanspreken op server zaken, maar de eerste drie uit het rijtje behoren bij de topcrew, voor de belangrijke zaken. We hebben ook een website waar je de status van de server kunt volgen, die website geef ik niet omdat het reclame is, maar het staat in het ip van de server. Reageren
Lionel Geplaatst: 8 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Ik kon hem al een tijdje niet meer vinden maar nu heb ik hem bij favorieten cya ga spelen ene nog bedankt he .. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.