Follow Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Ik kan geen enkele plaatje zien op de wiki die ik net heb aangemaakt, er staat een X en dan de beschrijving, maar op wikigta kan ik die plaatjes wel zien, zoals die rechtsonderin.. En als ik de url bezoek van mijn plaatje link, zegt die dat ik niet de juiste permissies heb. Wat moet ik doen? PS: Eerder deed die het wel goed (Zo'n 6 maanden geleden) Reageren
Joriz Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Al de mediawiki documentatie goed leest vind je waarschijnlijk wat de oorzaak is. Maar heb je dit probleem sinds het begin dat je het hebt geïnstalleerd? Sinds een update of een verandering aan het systeem? Of heeft je webhost wat aan de server instellingen veranderd? Geeft je error log in het controle paneel iets weer? Reageren
Follow Geplaatst: 8 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Ik weet het nu al, het lag aan de sub domein link, wel jammer maar het zal wel zonder subdomein moeten dan maar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.