quincy225 Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Ik kan met SAMI niet alle mods instaleren dus ik vroeg me af met welek progamma kan het alleemaal nog meer? behalve SAMI!? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Ja, er is zeker een ander programma dan SAMI. Het is de IMG tool. Ik vind ook zelf de IMG tool beter dan SAMI. SAMI maakt er welleens een rommel, en dan krijg je problemen zoals jij. Je moet de mods dan wel 'handmatig' installeren, het is iets meer werk. Maar het werkt wel goed. Ik heb hier speciaal een handleiding voor geschreven, daar word stapsgewijs uitgelegd hoe de IMG tool werkt. Deze tutorial staat >hier<. Succes met je mods! Reageren
quincy225 Geplaatst: 8 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Ja, er is zeker een ander programma dan SAMI. Het is de IMG tool. Ik vind ook zelf de IMG tool beter dan SAMI. SAMI maakt er welleens een rommel, en dan krijg je problemen zoals jij. Je moet de mods dan wel 'handmatig' installeren, het is iets meer werk. Maar het werkt wel goed. Ik heb hier speciaal een handleiding voor geschreven, daar word stapsgewijs uitgelegd hoe de IMG tool werkt. Deze tutorial staat >hier<. Succes met je mods! Eey, bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.