gta sjoerd Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 ik heb gta vice city stories nog niet maar wil deze graag kopen kan iemand mij A.U.B. vertellen of dit een leuk spel is op de psp alvast bedankt >>> Door SummerBase: Topic geplitst van 'Wat voor cijfer geef jij VCS?'. Gelieve geen grote vragen te stellen in topics die daar niet over gaan. Ik heb dus even een nieuw topic voor je aangemaakt met jouw post zodat mensen hierop kunnen reageren. Lees ook even de 'ForumFAQ' door, tevens kun je mij een 'Persoonlijk Bericht ' sturen met vragen wat betreft dit onderwerp. <<< Reageren
stefan0077 Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 ik heb gta vice city stories nog niet maar wil deze graag kopen kan iemand mij A.U.B. vertellen of dit een leuk spel is op de psp alvast bedankt >>> Door SummerBase: Topic geplitst van 'Wat voor cijfer geef jij VCS?'. Gelieve geen grote vragen te stellen in topics die daar niet over gaan. Ik heb dus even een nieuw topic voor je aangemaakt met jouw post zodat mensen hierop kunnen reageren. Lees ook even de 'ForumFAQ' door, tevens kun je mij een 'Persoonlijk Bericht ' sturen met vragen wat betreft dit onderwerp. <<< Is dit niet al een keer gevraagd Kheb dit al vaker gelzezen hoor maar om even antwoord te geven op je vraag het is echt wel de moeite waard als ik jouw was zou ik het echt kopen er zitten wel behoorlijk vele fouten in voor een gta game is mijn mening dan alleen dat bederft nog niet de leuke dingen die je kunt doen en de optie,s Reageren
Goliat Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 (bewerkt) Natuurlijk is GTA VCS een leuke game.. Mooier textures, goede sfeer, uitdagende storyline, je kunt eindelijk zwemmen etc. Als GTA fan moet je deze game gewoon gespeeld hebben, dat geldt in mijn ogen voor alle 3D GTA's(en eigelijk ook de Top-down's). Even over de mogelijkheden, natuurlijk heb je de storyline maar ook de bekende zij-missies zoals die van de brandweer, politie en ambulance. Daarnaast is er ook nog iets nieuws zoals het veroveren van gangs, je kunt ganghuizen aanvallen om 't zo over te nemen wat toch iets extra's aan VCS toevoegd. Net als het gang gebieden veroveren in GTA SA, wat je nog meer te doen geeft. Deze dingen leveren deze keer in VCS ook nog eens geld op wat uitbetaald wordt op Payday(betaal dag). Dit allemaal is allemaal nog een tipje van de sluier, voor echt goede informatie verwijs ik je door naar de WikiGTA page. Tot slot: GTA VCS is een top game, goede muziek en genoeg te doen maar weet niet eens in de schduw te staan van GTA VC. Want VC blijft dé GTA allertijden Update je firmware als je 't de eerste keer speelt niet! Lees dit topic voor meer informatie: Upgrade 2.81 Bewerkt: 8 januari 2007 door Goliat Reageren
deagle Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 In vergelijking met de andere GTA's is GTA : VCS een hele vooruitgang , en dus een geslaagd spel. Daarintegen zitten er inderdaad tamelijk veel 'bugs' in het spel ( zoals mensen die in de grond zitten , etc ... ) maar als plijster op de wonde komt R* aandraven met speciale en leuk speelbare missie's . Het leuke is dat R* ook bezig is met het ontwikkelen van nieuwe dingen bv. Air Ambulance ; met een reddingsgordel onderaan je heli , FireCopter ; met een blusapparaat onderaan je heli , etc ... . De graphics zijn niet echt een grote verbetering in vergelijking met LCS maar het spel heeft een situatie weer zoals dat in Real Life ook is . Zelf heb ik GTA : VCS ook en sta ik parraat om je in dit subforum verder te helpen door de wereld van GTA : VCS . PS : Welkom op het forum . Als nieuw lid weet je waarschijnlijk niet dat GTAForum gebruik maakt van een 'zoekmachine' die jouw helpt om soortgelijke post's als de jouwe te beantwoorden . Indien je GTA : VCS koopt of een probleem hebt met een andere GTA dan kan je hier eens kijken voor een missiebeschrijven , plattegronden , etc ... . Reageren
BangBros Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 GTAViceCityStories is een echte aanrader het is een zeer leuk/mooi/top spel je kunt er van allees grapichs zijn zeer mooi en je kunt ook nog zwemmen en zijmissies doen en als je het hebt uitgespeelt kun je nog altijd leuke extra dingen doen die je wilt. Oke dat was algemeen maar nu over de missies Missies In GTAViceCityStories heb je zeer leuke missies, van Lance Vance, Ricardo Diaz, en noem maar op je hebt verschillende soorten missies snelle missies en ook missies waar je echt 30 mins over doet je hebt echt geen 1 saaie missie in ViceCityStories allemaal zeer leuk maar er zitten wel paar die een beetje moeilijk zullen zijn voor een beginner verder is alles top. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.