Jump to content

Auto [toevoegen] lukt niet helemaal..

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb op GTAforums.com de vraag gesteld hoe dit te doen was en ik werd doorverwezen naar deze topic:

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=191413

ik dacht dat het eindelijk klaar zou zijn met de problemen maar ik heb nu een ander probleem:

als ik een auto wil spawnen die de aangepaste wielen heeft, loopt het spel vast, heeft iemand daar ervaring mee en weet hoe dit op te lossen is?

PvdM

Geplaatst:

Weet je zeker dat je de auto wil toevoegen, en niet vervangen?

Toevoegen is een zeer moeilijk en moeizaam procces. Je moet verschillende dingen aanpassen in de EXE. Dit is niet zo simpel als je weinig of geen ervaring in coden hebt. Tevens heeft het toevoegen ook een nadeel. Je kan ze niet spawnen met SCM, aleen rond laten rijden. Als je geen ervaring in coden hebt, kan je de auto's beter vervangen. Dan raad ik je de tutorial over SAMI (San Andreas Mod Installer) aan. Als je liever de auto's manueel wil toevoegen, kan je dit doen met de IMG Tool. Een tutorial hierover kan je hier vinden.

Succes!

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:

Ik bedoelde eigenlijk voor VC, maar bedankt voor je antwoord :)

Zoals je kan lezen in die tutorial die ik linkte, moet het gewoon kunnen, alleen het werkt niet helemaal bij mij, zoals je ook in mijn eerste post kan lezen :)

• 1 year later...
Geplaatst:
Ik heb op GTAforums.com de vraag gesteld hoe dit te doen was en ik werd doorverwezen naar deze topic:

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=191413

ik dacht dat het eindelijk klaar zou zijn met de problemen maar ik heb nu een ander probleem:

als ik een auto wil spawnen die de aangepaste wielen heeft, loopt het spel vast, heeft iemand daar ervaring mee en weet hoe dit op te lossen is?

PvdM

heey,

ik doe ook GTA maar het wil mij ook niet lukken om auto's toe te voegen.

ik heb wat gelezen en heb de vraag of het bij jou gelukt is zo ja wat moet ik doen???

Geplaatst:
heey,

ik doe ook GTA maar het wil mij ook niet lukken om auto's toe te voegen.

ik heb wat gelezen en heb de vraag of het bij jou gelukt is zo ja wat moet ik doen???

Let er wel even op dat je nu reageert op een vraag van een dik jaar geleden. De kans dat de persoon in kwestie nog steeds dit topic nodig heeft of hier uberhaupt nog kijkt is vrij klein. Vertel eerst eens welke GTA jij mee bezig bent. Dan is het handig te weten dat er verschillende programma's zijn om zogenaamds car-mods mee te installeren. Ik raad je IMG Tool 2.0 aan, maar er zijn anderen. Een uitleg vind je hier.

Auto's toevoegen is, zoals DaBeast toen ook al zei, veel te moeilijk en je kunt dus beter bestaande auto's vervangen door zogenaamde mods. Deze staan er duizenden op internet als je wat goede sites hebt gevonden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...