Jump to content

Favoriete radio zender.

Favoriete radio zender.  

45 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is jouw favoriete radio zender?

• Flash FM
      11
    • VRock
      11
    • Paradise
      0
    • VCPR
      0
    • VCFL
      1
    • THE WAVE 103
      3
    • FRESH 105
      5
    • RADIO ESPANTOSO
      4
    • EMOTION 98.3
      6
    • Ik vind de radio zenders niks > luister naar Custom Tracks
      1
  2. 2. Vind je deze zenders beter dan die van GTA:Vice City?

• Ja
      12
    • Nee
      12
    • Weet niet
      18

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik was benieuwd wat jullie favoriete radio zenders zijn. De mijne is denk ik Emotion (Fernando :cab: ). Eigenlijk vind ik ze allemaal wel goed (op één of twee na). Vinden jullie ze ook beter dan de radio zenders uit Vice City? Ik vind zelf dat het in Vice City beter was. VRock vind ik gewoon veel beter in de normale VC.

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Geplaatst: (bewerkt)
Waren hier niet al een heleboel topics/polls over? :t

Maar ja, ik ben en blijf een grote aanhanger van Emotion 98.3, in Vice City vond ik de liedjes wel beter.

Ja, je hebt gelijk. In dat topic was alleen al 10 dagen niets geplaatst en ik had gelezen dat je er dan niets meer in mag zetten, dus... Ik wilde trouwens ook weten of jullie de radio zenders beter vinden dan die van de gewone VC, want dat staat daar niet bij. Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Geplaatst:

Espantoso!! _O_ Echt dé sfeerzender van VCS! Ik vind de muziek van Espantoso in VCS véél beter dan in GTA Vice City. Verder mogen The Wave 103 en Flash FM er ook wel zijn. Of de zenders beter zijn kan ik niet meteen zeggen.

Geplaatst:

Ik heb op FLASH FM gestemd én dat ik het beter vind dan in Vice City. Waarom? Omdat ten 1ste de muziek beter is vind ik(niet dat het slecht was in GTA:VC), veel Phil Collins enzo, en omdat ik het ook leuk vind dat je wat je gedaan hebt in de missies ook op de radio hoort, én nog eens omdat ik de DJ's grappig vind, om wat ze zeggen enzo. :D

Dat was het wel zo'n beetje. Ik luister trouwens ook nog naar Emotion en VRock. Maar hier het meest naar dus die heb ik gekozen.

Greetz, Clowntje_93 :clown:

Geplaatst:

Ik heb VCS niet maar op Vice City ken ik Flash FM uit mijn hoofd :puh: ik weet welk reclaampje na welk liedje komt dus .. FLASH FM :bier:

Geplaatst:

Ik ben zeer tevreden over de Radio zenders van VCS.

Ik heb eigenlijk een Top 4 zenders waar ik graag naar luister.

1. Emotion 98.3

2. Flash FM

3. The Wave 103

4. Fresh 105

Soms vind ik het ook wel leuk om naar Paradise te luisteren. :Y

Geplaatst:

De radiozenders zijn ivm Vice City veel verbeterd ;).

Meestal luister ik naar FlashFM maar soms schakel ik eens over naar Emotion98.3.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...