Jump to content

Hele speciale plekken in het spel


Dx11

Recommended Posts

Kan iemand me uitleggen hoe

is gemaakt? ik zou ook al die plekken weleens willen zien, ik zie ook marco's bistro uit het introfilmpje en nog andere speciale plekken, is dit voor iedereen mogelijk? het viel me op dat hij volgens mij de tijd gaat sneller cheat heeft gedaan, is dat nodig hiervoor?

en er zit ook nog een rare freak ergens rond de 3 minuten!

(sorry voor al die vragen :bonk: )

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

Ja Ik heb die mod om Hidden Interiors te bezoeken.

kijk maar eens rond op modding sites (mag geen link geven :puh: )

mag wel hoor alleen geen reclame maken, maarja daar heb ik niks aan met me xbox... maarja toch bedankt, echtwel cool om te zien.
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, het is niet het Hidden Interior Universe.

Nadat de Ganton-Gym-Glitch ontdekt was, ging men kijken of dit bij vorige GTA's ook het geval was, dat locaties niet op de plek waren, waar ze in-game geplaatst werden. Dit bleek bij GTA VC inderdaad het geval te zijn. Een aantal interiors zijn er inderdaad ook niet op de plek als waar ze in-game waren. De meesten kon je echter gewoon zo bereiken, of d.m.v. een missie het interior unlocken, of zoals het winkelcentrum, het al het hele spel open is. Een aantal zijn echter alleen in missies te zien, dat zijn ook degene die je in dit filmpje zag. Dat zijn:

1. Ken Rosenberg's kantoor

2. Auntie Paulet's krot

3. Printworks werkplaats

4. Love Fist recording studio

5. Gebouw voor optreden Love Fist

6. Marco's Bistro uit Liberty City

7. Greasy Chopper (bar van bikergang)

In VC is het echter veel moeilijker om in deze interiors te komen, daarom is men op het idee gekomen om gewoon één mod te maken, waarin al deze interiors op dezelfde plek als ze in-game zijn (op het Marco's Bistro) na, te maken, zodat voor de gewone spelers, deze plekken ook te bekijken waren.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, het is niet het Hidden Interior Universe.

Nadat de Ganton-Gym-Glitch ontdekt was, ging men kijken of dit bij vorige GTA's ook het geval was, dat locaties niet op de plek waren, waar ze in-game geplaatst werden. Dit bleek bij GTA VC inderdaad het geval te zijn. Een aantal interiors zijn er inderdaad ook niet op de plek als waar ze in-game waren. De meesten kon je echter gewoon zo bereiken, of d.m.v. een missie het interior unlocken, of zoals het winkelcentrum, het al het hele spel open is. Een aantal zijn echter alleen in missies te zien, dat zijn ook degene die je in dit filmpje zag. Dat zijn:

1. Ken Rosenberg's kantoor

2. Auntie Paulet's krot

3. Printworks werkplaats

4. Love Fist recording studio

5. Gebouw voor optreden Love Fist

6. Marco's Bistro uit Liberty City

7. Greasy Chopper (bar van bikergang)

In VC is het echter veel moeilijker om in deze interiors te komen, daarom is men op het idee gekomen om gewoon één mod te maken, waarin al deze interiors op dezelfde plek als ze in-game zijn (op het Marco's Bistro) na, te maken, zodat voor de gewone spelers, deze plekken ook te bekijken waren.

ik zou ze echtwel willen zien, is het ook niet mogelijk om het op een andere manier (bijv blue hell) te doen? ik heb trouwens ooit weleens gehoord, dat marco's bistro zich bevind achter die ene hotelkamer (je 1e savehouse) en dat je via daar er misschien kan komen ofzo. en wie is nou die rare bloederige man aan het eind? Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

De link van de mod die word gebruikt word gewoon gegeven. Als je bij de filmuitleg op "more" klikt, zal je een heel verhal krijgen met 2 links. De bovenste is degene voor de mod.
ik heb een xbox, en daarbij vraag ik nu wie die man is...
Link to comment
Delen op andere websites

Dit filmpje is inderdaad gemaakt met behulp van een mod. Het is echter wel mogelijk om een aantal interiors te bereiken via het Interiors Universe van GTA Vice City. Het Interiors Universe van GTA Vice City werkt vrijwel hetzelfde als dat van GTA San Andreas, met als uitzondering dat de interiors zich niet heel hoog in de lucht bevinden. Een nadeel van het Interiors Universe van GTA Vice City is dat er maar weinig interieurs per hemel zijn, en dat lang niet alle hemels te bereiken zijn via een toegankelijk interieur. Hierdoor zijn niet alle hemels te bereiken, en dus ook niet alle interieurs.

Auntie Poulets Shack, The Greasy Chopper en het VCPD HQ zitten voor zover ik me kan herinneren in één hemel, dus deze interieurs zijn met een trainer met jetpackfunctie eenvoudig te bereiken. Mijn GTA Vice City CDrom begaf het echter toen ik me hier pas net in verdiept had, dus ik heb de kans niet gekregen het verder uit te zoeken...

Link to comment
Delen op andere websites

Dit filmpje is inderdaad gemaakt met behulp van een mod. Het is echter wel mogelijk om een aantal interiors te bereiken via het Interiors Universe van GTA Vice City. Het Interiors Universe van GTA Vice City werkt vrijwel hetzelfde als dat van GTA San Andreas, met als uitzondering dat de interiors zich niet heel hoog in de lucht bevinden. Een nadeel van het Interiors Universe van GTA Vice City is dat er maar weinig interieurs per hemel zijn, en dat lang niet alle hemels te bereiken zijn via een toegankelijk interieur. Hierdoor zijn niet alle hemels te bereiken, en dus ook niet alle interieurs.

Auntie Poulets Shack, The Greasy Chopper en het VCPD HQ zitten voor zover ik me kan herinneren in één hemel, dus deze interieurs zijn met een trainer met jetpackfunctie eenvoudig te bereiken. Mijn GTA Vice City CDrom begaf het echter toen ik me hier pas net in verdiept had, dus ik heb de kans niet gekregen het verder uit te zoeken...

ok bedankt maar ook daar heb ik weinig aan aangezien ik een xbox heb maar ik had dus nog wat vraagjes,

-Klopt het dat marco's bistro in hetzelfde gebouw zit als je eerste hotelkamer?

-Wie is toch die rare man in het filmpje? (nog nooit gezien)

-In GTA3 kon je door dubbele snelheid te gebruiken joey's garage in komen, kan dat dan niet ook hier?

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

Marco's Bistro bevindt zich tegenover je eigen hotelkamer, maar in een andere hemel dan de normale spelwereld. Dus ook al zou je door de muur heenkunnen, je zou de kamer niet zien. Wel kun je twee klapdeurtjes zien hangen, deze kun je ook zien door met de rocketlauncher door de muur heen te kijken. In de mod van het filmpje is Marco's Bistro overigens in een ander hotel geplaatst, zo te zien.

En welke 'rare man' bedoel je? Dat lijk in Marco's Bistro is een koudgemaakte gangster die je ook in de intro ziet (zie Marco's Bistro). Verder staat het spel waarmee het filmpje is gemaakt stijf van de mods, dus die peds die achter hem aanzitten zal wel een of andere vage mod zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die mod die diegene op Youtube aangaf gedownloadt, maar ik moet met het plaatsen iets fout gedaan hebben, want ik heb ze nog steeds niet. :?

Iemand hier meer verstand van mods dan mij?

En Marco's Bistro zit, volgens het filmpje dan, op de hoek van de straat achter de haven.

Alvast bedankt, SabreTurbo

Link to comment
Delen op andere websites

En welke 'rare man' bedoel je? Dat lijk in Marco's Bistro is een koudgemaakte gangster die je ook in de intro ziet (zie Marco's Bistro). Verder staat het spel waarmee het filmpje is gemaakt stijf van de mods, dus die peds die achter hem aanzitten zal wel een of andere vage mod zijn.

Hij bedoelt die man die in het huisje (of er buiten??) van Auntie Paulet staat, je kan hem zien staan bij 2.57 en 2.58 (dan bedoel ik de minuten en seconden).

Je ziet hem dan rechts in beeld.

En ik zou het ook niet weten wie dat is?!!?

Bewerkt: door Radio Es.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...