Jump to content

Hele speciale plekken in het spel


Dx11

Recommended Posts

Ik heb die mod die diegene op Youtube aangaf gedownloadt, maar ik moet met het plaatsen iets fout gedaan hebben, want ik heb ze nog steeds niet. :?

Iemand hier meer verstand van mods dan mij?

En Marco's Bistro zit, volgens het filmpje dan, op de hoek van de straat achter de haven.

Alvast bedankt, SabreTurbo

Hey, problemen met mods kun je beter in het Modding Help forum plaatsen ;)

En welke 'rare man' bedoel je? Dat lijk in Marco's Bistro is een koudgemaakte gangster die je ook in de intro ziet (zie Marco's Bistro). Verder staat het spel waarmee het filmpje is gemaakt stijf van de mods, dus die peds die achter hem aanzitten zal wel een of andere vage mod zijn.

Hij bedoelt die man die in het huisje (of er buiten??) van Auntie Paulet staat, je kan hem zien staan bij 2.57 en 2.58 (dan bedoel ik de minuten en seconden).

Je ziet hem dan rechts in beeld.

En ik zou het ook niet weten wie dat is?!!?

Ik ook niet, het lijkt wel een lijk. :puh: Volgens mij is dit ook gewoon een mod.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

poppetje loopt gewoon twee keer zo snel omdat anders het filmpje te lang duurt. Ik snap nog steeds niet waarom rockstar malibu en the shopping mall etc wel toegangbaar maakt, maar waarom de bikers-gang café nou niet toegangbaar is, want die vind ik nou echt vet. Die heb ik liever dan cafe robina.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Dit is gewoon een mod.

2. Die rare man die dat filmpje heeft gemaakt heet TheWraith.

3. Als je goed kijkt zie je dat poppetje wat hij dood schiet, en dan stapt hij in die Airwolf (Ook met een mod) dan komt dat poppetje meer en trekt hem uit de Airwolf en dat is dat poppetje dat hij net heeft neergeschoten :?.

Zo duidelijker :?.

Greetz, GTA Monster

Link to comment
Delen op andere websites

1. Dit is gewoon een mod.

2. Die rare man die dat filmpje heeft gemaakt heet TheWraith.

3. Als je goed kijkt zie je dat poppetje wat hij dood schiet, en dan stapt hij in die Airwolf (Ook met een mod) dan komt dat poppetje meer en trekt hem uit de Airwolf en dat is dat poppetje dat hij net heeft neergeschoten :?.Zo duidelijker :?.

Greetz, GTA Monster

nee dat is echt heel duidelijk ja :puh: lol

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...