Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Vector. Houd ik wel van. Contrast is goed verdeeld. Heb je deze ook in 1280x1024?

Het zijn standaard brushes, maar wel een boel door elkaar en ik je hebt het wel zo gemaakt dat het niet stoort als achtergrond.

edit Thx Eli. :)

Bewerkt: door Arjen
Geplaatst:
Vector. Houd ik wel van. Contrast is goed verdeeld. Heb je deze ook in 1280x1024?

Het zijn standaard brushes, maar wel een boel door elkaar en ik je hebt het wel zo gemaakt dat het niet stoort als achtergrond.

1280x1024rz0.th.png

Geplaatst: (bewerkt)

Zeer mooi, mijn complimenten! Ik vinde deze Achtergrond echt mooi, kleuren, styl alles! Nu heb ik eigenlijk hetzelfde vraagje als Arjen. Heb je deze misschien ook in 1440*900, zonder dat hij dan uitgerekt wordt... :engel:. Dat zal ik heel gaaf vinden.

9/10

Super! Bedankt Eli R!

Bewerkt: door Bassiej™
Geplaatst:
Zeer mooi, mijn complimenten! Ik vinde deze Achtergrond echt mooi, kleuren, styl alles! Nu heb ik eigenlijk hetzelfde vraagje als Arjen. Heb je deze misschien ook in 1440*900, zonder dat hij dan uitgerekt wordt... :engel:. Dat zal ik heel gaaf vinden.

9/10

1440900bo7.th.png

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...