Arjen Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 (bewerkt) Vector. Houd ik wel van. Contrast is goed verdeeld. Heb je deze ook in 1280x1024? Het zijn standaard brushes, maar wel een boel door elkaar en ik je hebt het wel zo gemaakt dat het niet stoort als achtergrond. edit Thx Eli. Bewerkt: 9 januari 2007 door Arjen Reageren
Eli R Geplaatst: 9 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Vector. Houd ik wel van. Contrast is goed verdeeld. Heb je deze ook in 1280x1024? Het zijn standaard brushes, maar wel een boel door elkaar en ik je hebt het wel zo gemaakt dat het niet stoort als achtergrond. Reageren
Bassiej Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 (bewerkt) Zeer mooi, mijn complimenten! Ik vinde deze Achtergrond echt mooi, kleuren, styl alles! Nu heb ik eigenlijk hetzelfde vraagje als Arjen. Heb je deze misschien ook in 1440*900, zonder dat hij dan uitgerekt wordt... . Dat zal ik heel gaaf vinden. 9/10 Super! Bedankt Eli R! Bewerkt: 10 januari 2007 door Bassiej™ Reageren
Eli R Geplaatst: 10 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Zeer mooi, mijn complimenten! Ik vinde deze Achtergrond echt mooi, kleuren, styl alles! Nu heb ik eigenlijk hetzelfde vraagje als Arjen. Heb je deze misschien ook in 1440*900, zonder dat hij dan uitgerekt wordt... . Dat zal ik heel gaaf vinden.9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.