Nino1991 Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2007 hey Bij gta vice city heb ik een paar gedownloade auto's waaronder de hummer limo op het plaatje. (de bijlage) maarrrrr...... nu heb ik een probleem!!! het is me gelukt om ze in het spel te installeren en nu zie ik de gedownloade auto's heel raar. kijk op het plaatje naar de kleur van de auto en de banden en het interieur. dat is allemaal wit. dat dit niet klopt dat weet ik. maar is er een 1 of ander programmaatje dat je nodig hebt om de gedownloade auto's er mooi uit te laten zien??? als iemand een linkje heeft of de naam van zo'n programma. kan iemand die mij dan even geven? thnx!!! Nino1991 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2007 Dit is echt heel erg voor je, maar dit hoort niet in het Feedback forum. Plaatst dit voortaan maar in het Hardware of General forum. Maar weer onntopic. Wie weet heb je de bestanden niet goed geplaatst, of je heb beshadigde bestanden gedownload. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2007 Verplaatst naar Vice City General. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.