Jump to content

Rescuing Ellen McCarter

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ga een speelfilm maken in MTA SA DM. De naam van de film is tot nu toe: "Rescueing Ellen McCarter". Tot nu toe betekend dat ik nog niet echt een betere naam voor de film heb.

Het script heb ik al op papier staan en ik moet het alleen nog overtypen.

Plot:

De staat San Andreas is bezet door de Russen. Doordat veel Amerikanen vechten in de eerste Golfoorlog, (ergens in de jaren '90), konden de Russen San Andreas zo overnemen.

Paul McCarter is generaal bij de landmacht. Zijn vrouw Ellen McCarter is ontvoerd en wordt gevangen gehouden door de russen. Ellen is een belangrijke vrouw in Los Santos zij is de secretaris van de minister van Defensie. Daarom hebben de Russen haar ontvoerd. Aan Paul McCarter is het nu de taak om de landmacht zo te begeleiden dat San Andreas weer in Amerikaanse handen komt en zijn vrouw te bevrijden.

Deze film ga ik zoals al gezegd maken in MTA SA DM. Maar omdat ik veel mensen nodig heb ga ik hier *recruiten*. Het liefst heb ik mensen met TS en die meestal op een zaterdag of zondag middag kunnen MTA'en :D.

Deze film duurt op papier 1,5 uur :puh: misschien iets te lang, maar dit staat nog niet vast aangezien de film nog niet eens is gemaakt :D.

Ik hoop dat veel mensen animo hebben om mee te spelen in deze film :D. Ik ga er aparte maps voor maken en gtagames.nl kan voor een goede server zorgen.

Er werken ook mensen mee uit mijn clan (DFT) dus als er namen bij staan die je niet kent weet je waarom :D. Ik kan alle mensen gebruiken. Of je Rus of Amerikaan wordt is nog niet zeker.

Wat wel zeker is, is dat ik stemmen nodig heb voor gesprekken :D. Het liefst veel oorlogskreten en iemand die ervoor kan zorgen dat ik extra geluiden heb, zoals schiet geluiden. Want met fraps filmen in MTA = lag.. :(

Voice-actors:

-Silent Thunder

-Vincent

-Stefan (White Gold, ik :D)

-jurr.p

Actors:

-Liberty

-NOSsss

-S.Eagle

-RoyBoy

-Blacklizard

-O-Vet

-&NeoSyp$

-Thundercover

-Kettling

-Da Phoenix

-gtaboy107

-Boris H.

-R-Bean

-Gang

-Yo

-jurr.p

-Luuk

-ErtererO

Greetz, White Gold ([dft]Stefan[NL] in MTA)

Bewerkt: door White Gold
Geplaatst:
(..)

Het liefst heb ik mensen met TS en die meestal op een zaterdag of zondag middag kunnen MTA'en :D.

(...)

Wat is TS? Ik denk dat ik wel mee ga doen, maar ik weet het nog niet zeker. Vanaf eind februari zal ik minder tijd hebben, als we dan nog bezig zijn, i.v.m. voetbal en Formule 1.

In ieder geval veel succes :bier:

Geplaatst:

TS staat voor teamspeak, dat is een programma waarmee mensen over het internet met elkaar kunnen praten in groepjes. je kan het vinden door even te zoeken op google.

P.S. Ik wil ook wel meedoen met de film, de meesten van [DFT] hebben mijn Xfire al, maar je kan me als kettling vinden op xfire.

Grtz [DFT]Kettling[NL]

Geplaatst: (bewerkt)

Ik doe ook mee :)

Edit: Voor Teamspeak heb je wel een microfoon nodig eh. Maar dat lijkt me wel duidelijk.

Edit2: Oh lol. Ik sta er al bij :puh:

Bewerkt: door ZUMZUM
Geplaatst:

Och ja, ik wil wel meedoen maar volgens mij doet mijn microfoon het niet... Kan je ook zonder mircrofoon meedoen?

Geplaatst:

Ik wil wel mee doen!

Ik ben vaak op zaterdag en zondag op MTA en ben bereid te helpen.

Helaas heb ik geen TS.

Als je me zonder TS wil ben ik bereid mee te werken.

Zoja PM me dan wanneer er wat moet gebeuren.

Boris H.

Geplaatst:

Ik kan wel voor de 'oorlogskreten' zorgen, ik heb immers een microfoon. (Die m'n stem

enorm vervormd, dat wel)

Ik speel echter geen MTA, en van TeamSpeak heb ik nog

nooit gehoord, dus ja, dat word ook een probleem.

Geplaatst:

Iedereen die mee wilt doen: GAAF :D.

@ Silent Thunder: Als je voor oorlogskreten wil zorgen, harstikke graag. Ik zal je bij de Voice-Actors zetten :D. Geen MTA is no problemo als je toch voice-actor bent :D.

Geplaatst:

ik wil ook wel mee doen lijkt me wel vet maar heb ook geen mta en team speak (maar dat kan je toch binnen een paar minuten doanloden )

en ben ook erg goed in oorlogs kreten ik heb veeeeeeeeeeeeeel oorlogs vilmen gezien duz ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...