White Gold Geplaatst: 11 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Duzzz kan je meedoen . Ter info nog. Ik heb nog geen script op computer maar dat komt er hopelijk gauw genoeg . Reageren
jurr.p Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Duzzz kan je meedoen . Ter info nog. Ik heb nog geen script op computer maar dat komt er hopelijk gauw genoeg . ok dan is het goed Reageren
erterer0 Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 (bewerkt) Kan ik ook meedoen? Ik heb GEEN microfoon voot team spreek. Kijk vaak gta filmpjes op Youtube. Bewerkt: 11 januari 2007 door erterer0 Reageren
White Gold Geplaatst: 11 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Met MTA wel ! Dus als je dat hebt komt alles goed . Reageren
[dft]Liberty[NL] Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Dit word heel erg vet, dus iedereen die twijfelt: Doe mee ! Reageren
jurr.p Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Liberty[NL]' date='11 Jan 2007, 19:05:10' post='583479']Dit word heel erg vet, dus iedereen die twijfelt: Doe mee ! heleemaal mee eens en nix aan toe te voegen Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Zeg waarom gebruik je eigenlijk mta dm? kun je niet beter een eigen server voor sa-mp maken? dat is veel handiger...(bij sa-mp kun je zowat alles) Reageren
jurr.p Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 (bewerkt) Zeg waarom gebruik je eigenlijk mta dm? kun je niet beter een eigen server voor sa-mp maken? dat is veel handiger...(bij sa-mp kun je zowat alles) jah dan kan ik ook mischien mee spelen (oja me sa is door me broetje en sus kapotgmaakt wheeeeeeeee) en meer mensen hebben dit denk ik ik hep nu team spek maar snap er NIKS van kan je het nie gewoon beter met skype doen ??????? >>> Door Dutchy3010: Dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik voortaan de EDIT-knop!<<< Bewerkt: 11 januari 2007 door jurr.p Reageren
White Gold Geplaatst: 12 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Je kan berichten gerust editten hoor . Maar waarom geen SA-MP? In MTA SA DM kan je maps bouwen, dus ook heel SA omtoveren tot een oorlogsplaats . Dat kan in SA-MP niet . Reageren
Thundercover Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Ik weet nu zeker dat ik mee doe. Ik heb geen teamspeak, maar zo te zien veel andere ook niet. Misschien dat we ondertussen op Xfire kunnen zitten (als MTA dat toe laat). Ik hoop snel een script te zien Reageren
White Gold Geplaatst: 12 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Morgen ga ik beginnen het script over te typen . Nog wat foutjes verbeteren, maar ik stuur je wel V.1 van het script . Reageren
White Gold Geplaatst: 18 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Nouw dat script is er even niet meer van gekomen . Dit project is niet dood en gaat ook niet dood. Het duurt alleen wat langer omdat al die leraren spreekbeurten en presentaties opgeven.. Maar als MTA DM verschijnt, gaan we in ieder geval binnen 2 weken filmen. Ook zoek ik nog meer animo voor deze film . Reageren
Thundercover Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Nouw dat script is er even niet meer van gekomen . Dit project is niet dood en gaat ook niet dood. Het duurt alleen wat langer omdat al die leraren spreekbeurten en presentaties opgeven.. Maar als MTA DM verschijnt, gaan we in ieder geval binnen 2 weken filmen. Ook zoek ik nog meer animo voor deze film . Zo lang MTA DM nog niet uit is, heeft het nog niet ontzettend veel haast, hoor Reageren
Silverbyte Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Ik zit er aan te twijfelen MTA:DM ook maar eens te downloaden, wanneer ie uitkomt. Ik speel altijd met veel plezier SA:MP, en als je met MTA:DM maps kunt maken, gaat dat helemaal top worden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.