Jump to content

accuracy


runescaper8 (gast)

Recommended Posts

Je accuracy heeft als doel je te tonen hoeveel van je afgeschoten kogels hun doelwit raken.

Het is dus ook vrij onmogelijk om deze 100% vol te krijgen.

Er zijn hier geen speciale beloningen aan verbonden.

Link to comment
Delen op andere websites

De accuracy word berekent door het aantal geloste schoten (dus hoe vaak je hebt geschoten) te vergelijken met de schoten die raak waren. Dus, als je bijvoorbeeld 100 keer hebt geschoten, en hiervan waren 78 schoten raak (gewoon raak, maakt niet uit of het een headshot was of een gewone) dan is je accuracy 78% Ik weet alleen niet of het schietn op auto's meetelt, maar ik weet het haast zeker van wel.

Link to comment
Delen op andere websites

De accuracy word berekent door het aantal geloste schoten (dus hoe vaak je hebt geschoten) te vergelijken met de schoten die raak waren. Dus, als je bijvoorbeeld 100 keer hebt geschoten, en hiervan waren 78 schoten raak (gewoon raak, maakt niet uit of het een headshot was of een gewone) dan is je accuracy 78% Ik weet alleen niet of het schietn op auto's meetelt, maar ik weet het haast zeker van wel.

Daar heb ik dus ook men twijfels over, ik denk ook wel dat het meetelt....Maar ik denk ook wel zoals VforV zegt dat als je een headshot doet beter is dan gewoon in het been ofzo...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...