runescaper8 (gast) Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2007 hoe train je je accuracy % in je ratting lijst en heeft het ook nog wat bonussen zoals sterkere armor ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2007 Je accuracy heeft als doel je te tonen hoeveel van je afgeschoten kogels hun doelwit raken. Het is dus ook vrij onmogelijk om deze 100% vol te krijgen. Er zijn hier geen speciale beloningen aan verbonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
runescaper8 (gast) Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2007 dus hoe meer mensen je eigenlijk dood maakt hoe meer % je krijgt ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2007 dus hoe meer mensen je eigenlijk dood maakt hoe meer % je krijgt ? ja eigenlijk wel, dus niet wild in het rond schieten als je die aantal % hoog wil houden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAVC Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2007 Maakt het uit waarop je schiet bijv auto's motoren boten of gangmembers of gewoon peds Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2007 Alleen op pets denk ik, op alles waar je kan op mikken.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2007 En als je sniped, is een headshot ook 'beter' dan gewoon in de romp schieten ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAVC Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2007 Maar je kan toch overal op mikken met vrij richten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2007 (bewerkt) Daarmee bedoel ik: bv. dat je bij de PS2 op 'R1' moet drukken, op de PSP weet ik het niet. (Pets met een gewoon pistool dus en auto's met een Bazooka) Bewerkt: 8 januari 2007 door Pitbull Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2007 Ik heb een keer 100% accuracy had. Toen ik een nieuwe game begonnen was, en ik nog maar één keer had geschoten. En wel... raak! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
runescaper8 (gast) Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2007 ok, het zal allemaal wel(ik heb wel zoeen paar 100 headshots gemaakt)maar nog steeds geen ene %omhoog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2007 De accuracy word berekent door het aantal geloste schoten (dus hoe vaak je hebt geschoten) te vergelijken met de schoten die raak waren. Dus, als je bijvoorbeeld 100 keer hebt geschoten, en hiervan waren 78 schoten raak (gewoon raak, maakt niet uit of het een headshot was of een gewone) dan is je accuracy 78% Ik weet alleen niet of het schietn op auto's meetelt, maar ik weet het haast zeker van wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2007 De accuracy word berekent door het aantal geloste schoten (dus hoe vaak je hebt geschoten) te vergelijken met de schoten die raak waren. Dus, als je bijvoorbeeld 100 keer hebt geschoten, en hiervan waren 78 schoten raak (gewoon raak, maakt niet uit of het een headshot was of een gewone) dan is je accuracy 78% Ik weet alleen niet of het schietn op auto's meetelt, maar ik weet het haast zeker van wel. Daar heb ik dus ook men twijfels over, ik denk ook wel dat het meetelt....Maar ik denk ook wel zoals VforV zegt dat als je een headshot doet beter is dan gewoon in het been ofzo... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.