Die Hard Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Eejj friends! Ik wil graag weten hoeveel MB Fraps nodig heeft op je PC. Want ik gebruik al best veel MB en nu wil ik graag weten hoeveel MB Fraps nodig heeft. Als het veel MB nodig heeft installeer ik het niet. En kost Fraps trouwens geld? Als het ja is Hoeveel? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Greets GTA GG Reageren
Advancegta Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 (bewerkt) Ik heb even op de Fraps site gekeken en die geeft aan dat Fraps 737 KB is. Leuk feit is dat een filmpje van een paar seconden zo een paar honderd MB in belag neemt, de ruimte die jij dus niet bezit. Ik heb op dit moment 5GB op mijn Harde Schijf besteed aan de Filmpjes die ik met Fraps heb gemaakt. Je zou ze natuurlijk wel kunnen Comprimeren maar zelfs daarvoor heb je dan waarschijnlijk geen genoeg ruimte, ik heb Fraps nu de filmpjes maar op een andere schijf laten opslaan aangezien ik nog 6 MB op mijn C schijf over heb Capture Your Finest Gaming Moments With Fraps For Only $37! Deze zin staat op de site van Fraps, je mag hiervoor dus 37 Dollar voor gaan betalen wat ongeveer ook 37 euro is, of je betaald gewoon niet. Veel succes ermee! Bewerkt: 8 januari 2007 door Advancegta Reageren
Die Hard Geplaatst: 8 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Ik heb even op de Fraps site gekeken en die geeft aan dat Fraps 737 KB is. Leuk feit is dat een filmpje van een paar seconden zo een paar honderd MB in belag neemt, de ruimte die jij dus niet bezit. Ik heb op dit moment 5GB op mijn Harde Schijf besteed aan de Filmpjes die ik met Fraps heb gemaakt. Je zou ze natuurlijk wel kunnen Comprimeren maar zelfs daarvoor heb je dan waarschijnlijk geen genoeg ruimte, ik heb Fraps nu de filmpjes maar op een andere schijf laten opslaan aangezien ik nog 6 MB op mijn C schijf over heb Capture Your Finest Gaming Moments With Fraps For Only $37! Deze zin staat op de site van Fraps, je mag hiervoor dus 37 Dollar voor gaan betalen wat ongeveer ook 37 euro is, of je betaald gewoon niet. Veel succes ermee! Ok dankjewel! Dan doe ik het maar beter niet. Maar bedankt voor je informatie! Greets GTA GG Reageren
Schno009 Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 6 MB op mijn C schijf over heb om nog ff hierop terug te komen: Draait je pc nu niet suuperlangzaam? aangezien je page-file niet groter kan zijn als 6 MB Opruimen, zou ik zeggen. Reageren
Thundercover Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Om even aan te vullen op Advancegta: hier kan je op de downloadspagina van GTAGames wel demo's van Fraps vinden. Deze hebben echter een limit en bovenaan je filmpje staat altijd www.fraps.com. Je zou dus eerst kunnen kijken of je Fraps handig vind, voor dat je er $37 voor neerlegt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.