Jump to content

Belangrijkste Gadget in jouw leven

Belangrijkste Gadget in jouw leven  

158 leden hebben gestemd

1. 1. Nou?

• Nintendo DS / Gameboy
      6
    • Sony PSP
      38
    • Mobieltje
      35
    • Mp3/I-Pod
      41
    • Anders, namelijk...
      30
    • 0

Recommended Posts

Geplaatst:

Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar. Ik bedoel natuurlijk niet 'mobieltje want dan kan je bellen als er een gestoorde met een wapen je school binnenloopt', maar gewoon in alledaagse situaties. Ik denk ik mijn Nintendo DS.

• Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Steel Dogg

3

• Scarface92

3

• gammie_

2

• The GamerII

2

Geplaatst: (bewerkt)
mn psp :*D

dat ding kan ik wel zoenen :$

ik zie het :puh: nee joh ik heb voor mijn DS Lite gekozen omdat dat mijn enige handheld is en omdat het zo uniek is :puh:

Bewerkt: door gangstabadboys
Geplaatst:

Ik zat te twijfelen tussen mijn mobieltje en mijn mp3.

Dan maar mijn mobieltje gekozen, je kunt tenslotte ook muziek luisteren op een PC...

Geplaatst:

Ik ook mijn PSP. Maar ik heb er al een paar weken niet meer op gespeeld. Maar hij is wel belangrijk voor VCS en voor op reis !

Geplaatst:

Pffff moeilijke vraag hoor. :puh:

Ik heb een PSP een Ipod en een mooie telefoon.

Ik heb ze toch het liefst alle 3. :Y En als ik er 1 zou kwijt raken zou ik er echt verschrikkelijk van balen. :t

Geplaatst:

mijn most important gadget is men foon... alsk da ding nie bij me heb, heb geen horloge dus weet niet hoe laat het is, work gek en de gene die bij me is ook want dan vraag ik elke 5 minuten hoe laat is

die hebk altijd mee.. mp3 komt op 2.. die batterijen gaan zo snel leeg en anders moek extra mee neme en ik ben der te luit voor :bonk:

Geplaatst:

:clown:

Ik ook mijn PSP. Maar ik heb er al een paar weken niet meer op gespeeld. Maar hij is wel belangrijk voor VCS en voor op reis !
Pffff moeilijke vraag hoor. :puh:

Ik heb een PSP een Ipod en een mooie telefoon.

Ik heb ze toch het liefst alle 3. :Y En als ik er 1 zou kwijt raken zou ik er echt verschrikkelijk van balen. :t

Mijn Gsm is belangrijk,maar het belangrijkste vind ik toch mijn PSP,vanwge zijn vele functies
Mijn tot nu toe belangrijkste gaget is m'n PSP. ^_^

dan zie je toch dat de psp wel goed verkocht wordt

Geplaatst:

Ik zou zeggen DS of mobieltje. Mp3-speler is ook redelijk belangrijk, maar ik kreeg een gratis 512mb geheugenkaart bij mijn telefoon dus daar maak ik nu gebruik van, hoewel ik voor reizen van meer dan een uur toch wel mijn mp3 mee neem omdat ik anders alle nummers wel weer gehoord heb.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...