Jump to content

Belangrijkste Gadget in jouw leven

Belangrijkste Gadget in jouw leven  

158 leden hebben gestemd

1. 1. Nou?

• Nintendo DS / Gameboy
      6
    • Sony PSP
      38
    • Mobieltje
      35
    • Mp3/I-Pod
      41
    • Anders, namelijk...
      30
    • 0

Recommended Posts

Geplaatst:

Nintendo DS Lite - Voor als je zin hebt om te gamen, en je wilt hem overal meenemen. ook als je je verveelt is een handheld leuk.

iPod - Je kan niet zonder muziek. Zonder is alles saai, vooral bij films en games is muziek erg belangrijk. Ook zet ik hem nogal hard dat ik mensen niet goed hoor praten dus dan ben ik ook stil.

Mobiel - Handig voor in nood, verder gebruik ik hem ook niet.

• Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Steel Dogg

3

• Scarface92

3

• gammie_

2

• The GamerII

2

Geplaatst:

iPod of me telefoon, moeilijke keuze.. Ik luister eigenlijk bijna altijd wel muziek, en ik heb al me muziek die ik op de PC luister op me iPod staan (ik luister met iTunes dus). Maar me mobiel is ook belangrijk, want je moet natuurlijk altijd bereikbaar zijn en je contacten bijhouden.

Ik kan niet kiezen, maar die 2 zijn het belangrijkst.

Geplaatst:

iPod: Gebruik ik het meest van wat er in het lijstje staat. Zoals Ferre al zie: Zonder muziek is alles zo saai.

Gsm: Gebruik ik bijna nooit, enkel als het echt nodig is ...

Geplaatst:

mp3/I-pod

Ik zou niet weten wat ik zou moeten doen als ik de hele reis naar school (bekant 2 uur) zonder muziek te moeten doen..

Geplaatst: (bewerkt)

Hmm best moeilijke vraag.

Zelf zou ik niet echt met me mobieltje kunnen, want als je met iemand even contact nodig hebt of iemand anders moet je bereiken is de mobiel toch echt wel een handige gadget..

Me Mp3-speler zelf is ook een erg handige gadget. Soms moet ik lange stukken te voet verder en dan een beetje muziek dat dood toch een beetje de stilte en de tijd..

Zo blijft er nog eentje over en dat is me PC. Ik denk toch heus dat PC me belangrijkste gadget is. Ik bouw er websites mee, help een site te update, zit ermee op gtaforum en ben dan nog ergens anders mod waar ik toch zeker en vast erg veel tijd insteek..

Sommige zeggen nu vast PC?? Kun je toch niet meenemen overal of dragen onder je arm of wegsteken?

Ik bedoel daarmee me laptop ;)

Voor mij behoort een laptop dus ook tot gadgets

Bewerkt: door TheGuardian

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...