Jump to content

Belangrijkste Gadget in jouw leven


Koen729

Belangrijkste Gadget in jouw leven  

158 leden hebben gestemd

  1. 1. Nou?

    • Nintendo DS / Gameboy
      6
    • Sony PSP
      38
    • Mobieltje
      35
    • Mp3/I-Pod
      41
    • Anders, namelijk...
      30
    • 0


Recommended Posts

Mijn MP3-speler!! _O_ Ik zou niet meer zonder kunnen. Elke dag gebruik ik hem als ik naar school ga en nadien terug naar huis (in totaal 2 uur reistijd met trein, bus etc.). Mag ik je er ook even op wijzen dat een iPod gewoon een MP3-speler is? iPod is gewoon een merk en geen naam van een voorwerp op zich. :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Steel Dogg

    3

  • Scarface92

    3

  • gammie_

    2

  • The GamerII

    2

Over gadget is dat toch wel mijn Nintendo DS Lite, ik speel er graag op dus zonder zou ik echt niet kunnen :clown: Binnekort komt er nog een tweede gadget bij voor mijn verjaardag volgende maand, dan krijg ik een GSM met MP3/Radio erop, dus dan zal ik daar ook niet zonder kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

PSP en mobieltje! Op PSP kan je namelijk ook plaatjes en films bekijken en muziek luisteren. En natuurlijk games spelen! Een nadeel is dat hij zo groot is. Mobieltje is best oud, Sony Ericsson T610. Één van de eerste telefoon met camera :clown:.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ben niet echt happig op gadgets en jullie gaan je nog erger verbazen dat ik geen Mobiele telefoon heb. Moet zeggen heerlijk geen mobiel. Een mobiel zie ik als een zware last.

Je wordt er 9/10 opgebeld wanneer je het niet uit komt. Of je baas belt dat er iets niet af is en dat je zo snel mogelijk moet komen helpen.

Hier heb ik nu dus geen last meer van. Voel me een stuk vrijer gelijk in mijn doen en laten.

Ook heb ik naast een mobiel geen MP3 speler. Heb zo ie zo een hekel aan die kut dingen. Ze zijn slecht voor je oren en 6/10 mensen heeft hem zo hard staan dat het hele treinstel meegeniet als je in de trein zit.

Als ik muziek luisten doe ik het wel op mijn Desktop of laptop en dan lekker op de boxen.

Eigenlijk heb ik dus geen Gadget.

Heb een laptop, maar dat is mijn werkplek.

Bewerkt: door Ewoud
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn Sony PSP.

Hij is nieuw van zaterdag, en kan hem gewoon niet missen.

Ik neem hem overal mee naartoe!

Ook prachtig scherm, en het is voormij een I-pod, Playstation, en computer tegelijk!

Gewoon prachtig!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...