gtajohan Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 ik heb san andreas op nieuw geinstaller want mijn pc crashde en ik had een sami bestnad gemaakt voor de new roads mod van sf, ls en vg maar die is verwijderd heeft iemand nog zoon bestandje Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 ik heb san andreas op nieuw geinstaller want mijn pc crashde en ik had een sami bestnad gemaakt voor de new roads mod van sf, ls en vg maar die is verwijderd heeft iemand nog zoon bestandje De mod bedoel je? Gelukkig heb ik die nog wel, ik heb wat rond zitten speuren en ik heb ze gevonden. Maak voor alle zekerheid wel back-ups van je bestanden, mocht het fout gaan! New Roads (Los Santos) New Roads (San Fierro) New Roads (Las Venturas) Reageren
gtajohan Geplaatst: 8 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 die heb ik wel maar ik moet die bestanden in zoon sami bestand hebben zodat ik het met San Andreas Mod Installer kan instaleren Reageren
yvea0 Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 dan maak je die toch makelijk zelf in SAMI? Onder scripter staat alles goed hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.