michaelfivez Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Wie wil de Vigilante, Paramedic, Firefighter, Taxi Driver, Pimping missions op mijn spel uitspelen? Alvast bedankt
HerrieM Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 (bewerkt) Doe ik wel voor je. Edit: michaelfivez, mocht je nieuwsgierig zijn, er wordt nog aan je savegame gewerkt. Deze zal vanavond waarschijnlijk klaar zijn en door -Matthijs- geplaatst worden. Bewerkt: 9 januari 2007 door HerrieM
michaelfivez Geplaatst: 9 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 (bewerkt) Bedankt, ik ging deze morgen om 5u smorgens al kijken en zag dat het nog niet af was, maar het was dan ook 's avonds toen ik het poste. En die missies duren redelijk lang (vooral da taxi ding) en als je dan 1 keer over kop gaat helemaal opnieuw. Mijn record was 17 of zo. en bij politie ding 11 lvl. die 3 laatste autos had ik 2 kapot en 1 net in vizier toen tijd om ging. en bij ambulance reed mijn eigen patienten altijd dood. Dus chapaeu dat je het tegen vanavond al kan doen. Dan kan ik dan al terug beginnen met spelen (ik speel nu natuurlijk ook maar save het dan niet . groetjes en dankjes, Michael Bewerkt: 9 januari 2007 door michaelfivez
michaelfivez Geplaatst: 9 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 kan iemand anders deze missies oplossen alsjeblieft. Ik wil nu ehct wel spelen
HerrieM Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 (bewerkt) kan iemand anders deze missies oplossen alsjeblieft. Ik wil nu ehct wel spelen Heb geduld. De vigilante die nog gedaan moet worden is niet makkelijk. Helemaal niet aangezien een Hunter of tank nog niet beschikbaar zijn en jouw CJ over geen enkele wapens beschikt. -Matthijs- is er mee bezig en hij zal het zo snel mogelijk afhebben. Bewerkt: 9 januari 2007 door HerrieM
GTA-Sheep Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Ik begrijp dat je wilt spelen mikaelfivez, maar -Matthijs- is wellicht met het zweet op zijn voorhoofd voor je bezig alles te halen en dat duurt gewoon een hele tijd. Als alles direct goed gaat zijn de Ambulance, Pimping en Brandweermissies wel snel te doen, maar Vigilante en Taxi duren nu eenmaal wat langer. En het zou zonde zijn van al het werk van -Matthijs- als nu iemand aan de gang gaat. En dan nog: dat ga je vandaag sowieso niet meer halen vrees ik.....wacht het maar gewoon even af, dat lijkt het handigst. Of je stuurt -Matthijs- even een PM hoe ver hij is. Kan je wellicht al verder met de helft en doet hij de rest vandeweek even ofzo Edit: Rustig aan Matthijs (met het spel bedoel ik) .....we waarderen absoluut je hulp
-Matthijs- Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Ik ben al een groot gedeelte van de avond bezig met de vigilante missies. Nog steeds niet gelukt; normaal gesproken pak ik de Hunter of de Rhino, nu die er niet zijn moet ik de motor pakken. Door steeds dom ongeluk en kleine foutjes haal ik hem steeds niet, ik was net bij level 12 toen spontaan GTA afsloot. Toen steeg het frustratieniveau tot de limiet, ik ga morgen wel verder. Ben morgen heel vroeg thuis, dus ik denk hem morgen toch wel te halen. Een beetje geduld zou ikzelf ook op prijs stellen, HerrieM en ik doen beiden deze savegame, en wij offeren ook een stuk van onze vrije tijd op voor jou savegame. Ik heb al vrij veel moeite met deze missie, en als er dan ook nog iemand in mijn nek gaat hijgen dat ik wat op moet schieten duurt het natuurlijk nog langer voordat ik hem haal. ‘Geduld is een schone zaak.’
michaelfivez Geplaatst: 10 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 kan iemand anders deze missies oplossen alsjeblieft. Ik wil nu ehct wel spelen Heb geduld. De vigilante die nog gedaan moet worden is niet makkelijk. Helemaal niet aangezien een Hunter of tank nog niet beschikbaar zijn en jouw CJ over geen enkele wapens beschikt. -Matthijs- is er mee bezig en hij zal het zo snel mogelijk afhebben. Ow, doe maar met een tank, je mag codes gebruiken, de code voor een tank is: AIWPRTON, dus als je wil gebruik deze code maar en voor wapens is de beste code KJKSZPJ
-Matthijs- Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 (bewerkt) Vigilante - Mission Passed! Beloning: 150% armor. - $$$ Paramedic - Mission Passed! Beloning: Maximum health: 150. - $ 5.000,- - $$$ Firefighter - Mission Passed! Beloning: Vuurbestendig! - $13.450,- Taxi Driver - Mission Passed! Beloning: Nitro op taxi's. - Je kan jumpen met je taxi. - $$$ Pimping - Mission Passed! Beloning: Geld voor ieder meisje wat je ophaalt. - Je wordt betaald als je seks hebt met een prostituee. De savegame zit onder de bijlage, HerrieM en ik hebben geen cheats en/of mods gebruikt. Veel plezier en succes verder! Gelukkig nu ein-de-lijk klaar, misschien duurde het wat lang excuses dan daarvoor. Daarnaast ook een groot compliment voor HerrieM die de Pimping, Taxi Driver, en Paramedic missies op zich nam, hartelijk bedankt! Bewerkt: 10 januari 2007 door -Matthijs-
michaelfivez Geplaatst: 10 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 (bewerkt) Vigilante - Mission Passed!Beloning: 150% armor. - $$$ Paramedic - Mission Passed! Beloning: Maximum health: 150. - $ 5.000,- - $$$ Firefighter - Mission Passed! Beloning: Vuurbestendig! - $13.450,- Taxi Driver - Mission Passed! Beloning: Nitro op taxi's. - Je kan jumpen met je taxi. - $$$ Pimping - Mission Passed! Beloning: Geld voor ieder meisje wat je ophaalt. - Je wordt betaald als je seks hebt met een prostituee. De savegame zit onder de bijlage, HerrieM en ik hebben geen cheats en/of mods gebruikt. Veel plezier en succes verder! Gelukkig nu ein-de-lijk klaar, misschien duurde het wat lang excuses dan daarvoor. Daarnaast ook een groot compliment voor HerrieM die de Pimping, Taxi Driver, en Paramedic missies op zich nam, hartelijk bedankt! Wow, hartelijk dank, effe een vraagje: hoe jump je met taxi/ fiets en heo heb je seks met een prostituee. Ik weet alleen dat die prostituees naar mijn auto lopen en vragen of ik iets wel ik zeg ja en ze stappen in en er gebeurt niets. PS: ik download het rond 5u wanneer ik op de andere pc ga, want ik mag maar 1 u perdag op de andere pc dus ben ik nu op laptop en daar werkt sa niet op (niet genoeg systeemvereisten). (Dus de savegame nog een tijdje laten staan) Hartelijk dank, Michael Bewerkt: 10 januari 2007 door michaelfivez
GTA-Sheep Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Sex met een prostituee heb je inderdaad door te wachten totdat ze wat tegen je zegt. Daar antwoord je bevestigend op (met Y als je de game voor de PC hebt) en dan stapt ze in. Rij daarna met haar naar een stil plekje toe (achter een huisblok ofzo, of in een park) en dan begint de ellende
Bassiej Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 (bewerkt) Wow, hartelijk dank, effe een vraagje: hoe jump je met taxi/ fiets en heo heb je seks met een prostituee. Ik weet alleen dat die prostituees naar mijn auto lopen en vragen of ik iets wel ik zeg ja en ze stappen in en er gebeurt niets.PS: ik download het rond 5u wanneer ik op de andere pc ga, want ik mag maar 1 u perdag op de andere pc dus ben ik nu op laptop en daar werkt sa niet op (niet genoeg systeemvereisten). (Dus de savegame nog een tijdje laten staan) Hartelijk dank, Michael Met de taxi kun je springen door op de Toeter knop de drukken, 'H' of 'Caps-Lock', voor de BMX/Mountain Bike is dat CTRL, als je hem langer ingedrukt houdt, kun je hoger springen. Verder kun je in de taxi met CTRL of linkermuisknop de nitrous gebruiken. Over de prostituee; ik maak op uit je post dat het je wel lukt haar te laten instappen, dus daar hoef ik niets over te zeggen. Als je nadat ze is ingestapt naar een rustige plek rijdt - ergens in de bosjes - dan zal het camerastandpunt veranderen en zal de auto op en neer gaan. Normaal gesproken zal je hiervoor moeten betalen maar omdat de Pimping missies gehaald zijn zul je hiervoor betaald worden. Edit: GTA-Sheep was me (voor een deel) voor . Edit2: @Hieronder: Bedankt, aangepast Bewerkt: 10 januari 2007 door Bassiej™
.Timothy Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Met de taxi kun je springen door op de Toeter knop de drukken, als ik me niet vergis is dat 'Shift', voor de BMX/Mountain Bike is dat CTRL, als je hem langer ingedrukt houdt, kun je hoger springen. Verder kun je in de taxi met CTRL of linkermuisknop de nitrous gebruiken. Over de prostituee; ik maak op uit je post dat het je wel lukt haar te laten instappen, dus daar hoef ik niets over te zeggen. Als je nadat ze is ingestapt naar een rustige plek rijdt - ergens in de bosjes - dan zal het camerastandpunt veranderen en zal de auto op en neer gaan. Normaal gesproken zal je hiervoor moeten betalen maar omdat de Pimping missies gehaald zijn zul je hiervoor betaald worden. De standaard control voor de toeter is 'H' of 'Caps-Lock'...
Recommended Posts