Lance Vance Dance Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2007 Hoi mensen, Ik ben nu bezig voor de Sunshine Cars en ik probeer het eerste lijstje vol te maken. Velen van jullie kennen het volgende gevoel misschien wel, je zoekt naar een auto en die vind je niet terwijl je hem normaal altijd in overvloed ziet. Nou zoek ik een Esperanto en ik weet dat die geen vaste spawnplek heeft. Iemand misschien een idee waar die wel veel rondrijdt? Ik vind het ook lastig die Esperanto, Staillon, etc te onderscheiden van elkaar. Ja, ik heb gekeken hoe de Esperanto eruit ziet. Alvast bedankt Lance Vance Dance Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2007 De Esperanto is soms in de buurt van Little Havana te vinden. Soms kun je een Esperanto ook vinden in Little Haiti. Je kunt ook op parkeerplaatsen de Esperanto vinden. Ik heb in dit topic een post geplaatst van vindplaatsten van verschillende wagens. Deze post kun je hier lezen. In die post heb ik ook screenshots gemaakt van vindplaatsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance Vance Dance Geplaatst: 8 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2007 Nog steeds geen tegengekomen, het is toch schandelijk Is dit een bug ofzo? Hij bestaat niet meer of zoiets, want ik zoek nu in totaal al 2 uur en ik ben er geen enkele tegengekomen >>> Door NandroDavids: Dubbelpost samengevoegd...volgende keer graag de 'Edit'-knop gebruiken <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2007 Is dit een bug ofzo? Hij bestaat niet meer of zoiets, want ik zoek nu in totaal al 2 uur en ik ben er geen enkele tegengekomen Er is zeker geen sprake van een bug. Soms heb je de pech dat je de hele tijd naar een wagen zoekt en dat je die wagen maar niet kunt vinden. Als je gewoon aan het spelen bent, dan zie je die wagen de hele tijd. Dan geef ik je maar een tip die werkt in een paar GTA's. Je kunt een zijmissie opstarten. Je kunt bijvoorbeeld een taximissie of een firefightermissie opstarten. Als je dan bezig bent met die missie, dan kom je soms die wagen die je zocht tegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance Vance Dance Geplaatst: 8 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2007 (bewerkt) Ik heb hem! Wat een geluk hiero Nu moet ik zoeken naar een Sabre, want de rest heb ik allemaal al Bewerkt: 9 januari 2007 door Lance Vance Dance Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.