Blink Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Helemaal nieuw in het wereldje van Photoshop ben ik niet maar ik heb het een hele tijd links laten liggen. Sinds een paar weken ben ik weer een beetje aan het oefenen en het komt langzaam wel weer allemaal naar boven. Deze signature heb ik gemaakt; Hij is niet helemaal naar mijn zin maar meer wist ik er even niet van te breien. Feed! Reageren
BigM Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Op zich is het een mooie sig om weer back in buisniss te komen . Een snel verslag zal zijn van dit plaatje . Background gemaakt . Mooi gemixt met render . Kader . En tekst . Klinkt allemaal best simpel maar dat hoeft allemaal niet een lelijk resulaat te hebben . Sterker nog dit is een mooie sig . Je komt ook tot rust als je er naar kijkt omdat hij eentonig is en je bent niet TE bezig geweest met verschillende kleuren. Verder is dit volgends mij je eerste rate toch ? . Met succes Rate: Brush Ik weet niet of dit een background of brush is . Hoewel hij zowiezo mooi is 8 tekst Simpel . Beetje jammer > www.dafont.com< is wel een aanrader . Maar de tekst is iedergeval NIET lelijk 7 effecten Ik zou ze niet kunnen opnoemen maar je kan duidelijk zien DAT ze er zijn 8 kleur Mooi . En temi8nste niet TE veel van het goede 7.5 + punten Prima sig . Eerste toning . Leuke effecten . Mooie render = +1.5 cijfer Mijn manier is nu wel bekend . Je krijgt je cijfer voor de kleuren plus de bonus = 8.5 aanmerkingen ik zeg alleen www.dafont.com Reageren
Blink Geplaatst: 8 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Dit is inderdaad mijn eerste rate hier op het forum. Bedankt voor je 8,5 , beter kan ik me niet wensen. En ik zal zeker bij mijn volgende sig letten op je punten, en dan vooral met de tekst. Over de achtergrond kan ik heel simple zijn; Brush wat op je background. Plaatjs je rendertje en doe een pixelstretch, daarna zet je de pixelstretch layer of softligt of screen. Soms heeft het echt een heel mooi effect. Reageren
M4X Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Leuke signature, ik zie dat het 1 van je eerste is. Ik vind hem een beetje vaag, dat tekstje daar links is onleesbaar. Haal er een paar effecten vanaf en verscherp je signature 1 of meerdere keren. Haal de border ook weg, of zet hem helemaal om de rand heen. Het font van Blink vind ik aardig, maar dit kan veel beter, net zoals bij de linkertekst. De kleuren passen aardig goed bij elkaar, en ik kan zien dat je hard aan deze signature hebt gewerkt. Keep it up! 72% Reageren
.Syfes Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Het is een mooie sig hoor Blink :je hebt je achtergrond goed gedaan maar je achtergrond is wel wat weinig en wat ook mooi zou zijn je naam opzetten .Maar het is jouw sig Ik geef je een 7.5/10 Greetings Syfes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.