Jump to content

Cookies

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik vroeger m'n pc opstartte en naar gtaforum ging, was ik altijd al ingelogd, hoefde dat nergens meer te doen, kon ik gelijk al gaan posten

Als ik nu m'n pc opstart, moet ik mezelf altijd inloggen voor ik wil gaan posten en ik vind dat behoorlijk irritant.

Ook als ik even op de bladwijzer klik op m'n taakbalk (zodat ik dus gelijk naar de index ga van het forum) moet ik weer opnieuw inloggen. Ik weet dat het aan de cookies ligt, maar ben niet zo'n held op dat gebied, dus snap er weinig van.

Kan iemand me hiermee helpen? Ik wil dat het dus weer net als vroeger ging, of in ieder geval dat ik mezelf niet iedere keer opnieuw hoef in te loggen als ik even snel naar de index ga.

greets

Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt je cookies verwijderd, gewoon weer bij de eerst volgende keer ''Mij onthouden'' aanvinken en een cookie zodat je automatisch inlogd wordt weer aangemaakt. Ga verder(in IE) naar Extra -> Internet opties

-> Privacy en zorg dat het balkje zo staat als op de screen(als dat niet werkt kun je het balkje ook nog helemaal omlaag doen):

post-3181-1168294852.jpg

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

In FireFox staan de cookies bij Extra > Opties > Privacy. Het onthouden van wachtwoorden staat bij Extra > Opties > Beveiliging. Mocht je FireFox gebruiken ^_^

Geplaatst:
De wachtwoorden worden wel ontouden, alleen die cookies neit.

Heb je niet toevallig een anti-virus programma dat cookies blokkeerd? Verder zou ik gewoon die cookies verwijderen(worden uiteindelijk toch weer gewoon aangemaakt) en de DNS-Cashe leegmaken, volgens SummerBase doe je dit zo:

Start -» Uitvoeren -» CMD -» ipconfig /flushdns

Ik durf niet te zeggen of 't werkt maar cookies verwijderen en DNS Cashe legen is iets wat ik standaart doe als er iets van internet niet naar behoren functioneert.

In IE verwijder je cookies zo: Extra -> Internet Opties -> En dan onder Internet geschiedenis op verwijderen drukken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...