cLiVe Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 Hey, Ik heb al 5 keer de missie Burning Desire gedaan en steeds met het naar huis brengen van dat meisje blijft het spel vast zitten, Want dat meisje moet naar huis lopen maar vlak voor de deur draait ze om en gaat ze met mensen lopen vechten <_< <_< :angry: Daarom kan ik niet verder en moet ik mijn PS2 resetten :angry: <_< Weet iemand daar een oplossing voor? :ph34r: alvast bedankt Reageren
BrokenTable Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 (bewerkt) Kun je niet uitstappen en haar tegenstanders doodschieten? Bewerkt: 17 november 2004 door BrokenTable Reageren
cLiVe Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2004 Kun je niet uitstappen en haar tegenstanders doodschieten? Nope...want het is een filmpje die je niet weg kan drukken...je moet echt wachten tot dat naar binnen gaat....en ik heb m'n PS2 3 uur lang aangehad en er war niks veranderd :angry: Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 Hey,Ik heb al 5 keer de missie Burning Desire gedaan en steeds met het naar huis brengen van dat meisje blijft het spel vast zitten, Want dat meisje moet naar huis lopen maar vlak voor de deur draait ze om en gaat ze met mensen lopen vechten <_< <_< :angry: Daarom kan ik niet verder en moet ik mijn PS2 resetten :angry: <_< Weet iemand daar een oplossing voor? :ph34r: alvast bedankt dat is vaag <_< <_< <_< ik zou het eigenlijk niet weten wat je moet doen maar probeer je auto anders te pakeren waar ze moet uitstappen Reageren
BrokenTable Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 Kun je niet uitstappen en haar tegenstanders doodschieten? Nope...want het is een filmpje die je niet weg kan drukken...je moet echt wachten tot dat naar binnen gaat....en ik heb m'n PS2 3 uur lang aangehad en er war niks veranderd :angry: Eerder stoppen dan de marker, dan iedereen in de buurt doodschieten en daarna de marker in lopen of rijden? Reageren
cLiVe Geplaatst: 18 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2004 Werkt ook niet...ze gaat ook op auto's af :angry: Reageren
MrSelected Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 Limo halen en dan precies zo parkeren dat ze nergens heen kan :unsure: :unsure: Reageren
BrokenTable Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 Iets geks: stop eerst eens bij een restaurant en kijken of ze mee naar binnen gaat. Misschien heeft ze gewoon honger :-) Reageren
patrickvb Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 brokentable jij hebt gelijk weet je ik moest haar eerst mee uit eten nemen en toen ging ze haar huis in. zeer vreemd. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Het blijft vreemd verder. Ik kan me namelijk niet herinneren dat ik dat hem moeten doen bij die missie (maar m'n geheugen is heel slecht, dus het kan best). Reageren
sgt.ugly Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Het is niet vreemd, vrouwen zijn vreemd...... (klinkt tegenstijdig, niet?) Reageren
Death333 Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 Iets geks: stop eerst eens bij een restaurant en kijken of ze mee naar binnen gaat. Misschien heeft ze gewoon honger :-) sorry maar ik weet niet hoe je haar mee naar binnen neemt en welk restaurant je moet gaan dat zij leuk vindt want ik heb hetzelfde probleem maar ik kom niet verder ik ging naar restauran ging naar binnen en zij ging wel mee maar eenmaal binnen en ze was weg??????????? snap er niks van??? Reageren
BrokenTable Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 Ik heb het probleem niet gehad, het was van mij alleen een idee omdat er soms rare oplossingen zijn voor glitches. Gewoon een willekeurig restauntrant binnen gaan en ze hoort mee te gaan, maar dat gaat bij jouw ook al fout. Het zou fijn zin als mensen met hetzelfed probleem en waarbij het gelukt is even oplossingen aandragen. Probeer anders een je uiterlijk totaal te veranderen of bijvoorbeeld eerst een R3 missie doen. Reageren
el_daffo Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 ik heb dit ook gehad, e stuk of 5 keer, toen heb ik gewoon daar geparkeerd en de time cheat zodat de klok vlugger gaat opgezet, en raad is, ze liep weg... en kwam daarna terug en ging gewoon haar huis in, en mission passed... suc6.. Reageren
Erulezz Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 Ja maar als je nou geen codes wilt gebruiken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.