GI_Joe Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2005 deze onzin heb ik dus ook bij barbara, als ik haar wil ontmoeten dan staat ze met iemand te vechten.En als die persoon dood is dan valt ze mij aan, echt totdat ik dood ben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2005 (bewerkt) hey, ik heb dit ook heel vaak gehad, meestal werd het slecht weer en begon zo'n wijf waarmee ik een missie moest doen iedereen te knallen of ze begon er mee te vechten. de oplossing was voor mij, daar kwam ik later 8er om eerst andere missies te doen. en daarna deed hij het gwn. Grtz Insane Bewerkt: 2 januari 2005 door Insane Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CokeYoki Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2005 Waarom heb ik een gewone vrouw? BTW ik heb Denise middels diverse slagen om zeep geholpen en ik liep daarna in een pimpsuit rond. Zelf gebruik ik geen cheats dus daardoor zou ik niet aan een suit kunnen komen.... vreemd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gizmo71 Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Ja maar als je nou geen codes wilt gebruiken? Ja Idd. Als Je Geen Code's Wil Gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gizmo71 Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 kheb het nooit gehad.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.