Groot-Duimpje Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 hey allemaal ik was laatst in San Fierro vlakbij die ene Vriendin die je bij het golf daar ontmoet bij haar huis zaten een paar Ballas mensen ik schoot er 4 dood en moest toen in SAN FIERRO hun gebied innemen ( gangwar ) dat helemaal daar nu is daar een stukje groen en zie je daar nu allemaal Grove Streeters? heeft iemand anders dit ook gehad? Gr Groot-Duimpje Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 (bewerkt) Waarschijnlijk een bug, of je hebt (per ongeluk) de Territories-Glitch geactiveerd, een andere uitleg is er denk ik niet voor. EDIT: @gangstabadboys hieronder: Ja, ik krijg typ les op school, het is behoorlijk saai, maar wel nuttig! Bewerkt: 8 januari 2007 door Big Boss Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 (bewerkt) dat is een bug in SA als je heel ver naar het noorden vliegt en de kaart steeds kleiner wordt . (dacht een kwartier ofso) niks ernstigs ofzo P.S. Heb je de missie: Saint Marko Bistro in LV al gehad want door die missie kan je die bug ook krijgen EDIT: Big Boss kan waarschijnlijk wel snel typen Bewerkt: 8 januari 2007 door gangstabadboys Reageren
Bling Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Dit is een glitch, die optreedt wanneer je té ver uit het speelveld vliegt. Deze glitch hoeft niet altijd voor te komen, maar de kans bestaat. Met een beetje pech heb je dus al kans dat deze glitch optreedt tijdens de missie "Saints Mark's Bistro", aangezien je bij deze missie ook een stukje van de kust vandaan moet vliegen. Deze glitch zorgt er dus voor dat er Ballas in San Fierro voorkomen. Overigens had je via de "zoekfunctie" hier ook al verscheidene topics over kunnen vinden. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 8 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 dat is een bug in SA als je heel ver naar het noorden vliegt en de kaart steeds kleiner wordt . (dacht een kwartier ofso) niks ernstigs ofzo P.S. Heb je de missie: Saint Marko Bistro in LV al gehad want door die missie kan je die bug ook krijgen EDIT: Big Boss kan waarschijnlijk wel snel typen jah ik heb alle missies al gedaan Reageren
Thundercover Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 (bewerkt) Je zou best schade kunnen oplopen voor je savegame. Het komt inderdaad voor dat als je ver weg vliegt, ganggebieden in heel San Andreas kan veroveren, in totaal wel 178. Voor meer informatie kan je even in dit topic kijken. Edit: Ik moet wat vaker gaan zoeken, want zo te zien ben ik best langzaam... Bewerkt: 8 januari 2007 door Thundercover Reageren
Koen729 Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 (bewerkt) Dat is toch alleen maar leuk? >>> Door Dutchy3010: Deze post is geheel off-topic, en wordt gerekend tot de categorie "spam". Graag in het vervolg niet meer posten.<<< Was idd onduidelijk, maar met deze post bedoelde ik dat ik een minpuntje wou horen Bewerkt: 9 januari 2007 door Koen729 Reageren
MartyCeha Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Het is missschien wel leuk om al die territory's over te nemen, maar ik wil niet in heel San Andreas mijn homies overal. Als ik dan een keertje een zelf-georganiseerde rampage wil houden (zoveel mogelijk mensen vermoorden, muahaha ), schiet ik een heleboel homies neer, per ongeluk . Dat mikken en dan schieten gebeurt zo snel achter elkaar, daar denk ik niet bij na. Het ergste is nog dat mijn Criminal Rating dan zo aanzienlijk daalt. Dus ik ga niet te ver buiten het speelveld vliegen . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.