gta sjoerd Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2007 ik wil een psp kopen met het spel gta vice city stories maar omdat dit een hele inverstering voor mij is zou ik graag willen weten welke game console ik hier het beste voor kan gebruiken dus laat het me A.U.B. zo snel mogelijk weten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rulez Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2007 Vice City stories is en komt alleen uit op de PSP. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta sjoerd Geplaatst: 9 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2007 oke bedankt sorry dit wist ik nog niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2007 (bewerkt) ik wil een psp kopen met het spel gta vice city stories maar omdat dit een hele inverstering voor mij is zou ik graag willen weten welke game console ik hier het beste voor kan gebruiken dus laat het me A.U.B. zo snel mogelijk weten GTA Vice City Stories is alleen voor de PSP (PlayStation Portable) verkrijgbaar, dus lang hoef je niet te zoeken. Er bestaat echter een klein kansje dat GTA Vice City Stories uitgebracht wordt voor de PlayStation 2, maar aangezien Rockstar Games niks heeft bevestigd én vanaf het eerste beginnetje al vermeldden dat GTA Vice City Stories exclusief voor de PlayStation Portable ís en blíjft, is deze kans zeer gering. Edit: Woeps, ik ben veel te laat... Zo te zien is het antwoord al lang en breed gegeven. >>> Door Dizzee: Zo lang en breed was het nu ook weer niet. Topic closed<<< Bewerkt: 9 januari 2007 door Dizzee Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts