Jump to content

LasVenturas

Redbullcola

Recommended Posts

Ik ben nu bij Woozie in LasVenturas. Ik moet in een fabriek gaan en apparaten kapot maken.

Overal om me heen staan manntjes. Ik ga telkens dood. Ik heb full armor. Als je de fabriek nadert staat er dat je moet proberen om ongemerkt de fabriek in te komen, hoe doe ik dat? het is me 1 keer gelukt, gewoon bukkend door de hoofdingang gaan.

Dus:

Is er een andere ingang?

Wat doe ik fout? en wat moet ik dan doen?

Bewerkt: door Redbullcola
Delen op andere websites

Ik ben nu bij Woozie in LasVenturas. Ik moet in een fabriek gaan en apparaten kapot maken.

Overal om me heen staan manntjes. Ik ga telkens dood. Ik heb full armor. Als je de fabriek nadert staat er dat je moet proberen om ongemerkt de fabriek in te komen, hoe doe ik dat? het is me 1 keer gelukt, gewoon bukkend door de hoofdingang gaan.

Dus:

Is er een andere ingang?

Wat doe ik fout? en wat moet ik dan doen?

Je kunt naar binnen via een parkeergarage aan de achterkant en dan naar binnen springen.

Zelf ben ik gewoon via de voorkant gegaan. Met een sniper de eerste 2 bewakers bij de auto uitschakelen. Daarna achter de containers lang en met de sniper een bewaker op een heftruck uitschakelen. Dan krijg je vanzelf een cutscene en sta je ineens binnen, en dan een AK-47 of een M4 het werk laten doen.

Een uzi kan ook wel, maar heeft een kleiner bereik, dus kan het zijn dat je niet op iedereen kan locken. L3 indrukken om op je kurken te zitten omdat je dan kleiner bent en je dacht ik ook gerichte schiet. En opletten dat je lockt op bewakers. Op de apparaten die je kapot moet maken kun je namelijk ook locken, maar die schieten toch niet terug :-)

Delen op andere websites

• 3 weken later...

Zorg dat je genoeg ammo en armor hebt. Zoek de meest veilige plek, snel. Ga gehurkt zitten, zo wordt je minder snel geraakt, en dan target(R1) schieten, target(R1) schieten, target(R1) schieten, target(R1) schieten enz.

er loopt een gast rond met een shotgun, die zorgt voor veel damage, dus die moet snel dood :)

Delen op andere websites

als je maar 1 schot lost, op een bewaker, dan sta je al direct binnen en ben je binnen no-time kapot...

Daarom kun je het beste die heftruck chauffeur met een sniper uitschakelen. Die staat dichtbij als je ineens binnen bent, dus wel prettig als hij dood is. Zodra je binnen bent gelijk bukken en iedereen neerschieten met een AK47 / M5.

EDIT: oja, let op met naar buiten gaan, daar staan ook nog mannetjes :-)

Bewerkt: door BrokenTable
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...