Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Het is een goede sig hoor

Mooie achtergrond en die effecten zijn ook mooi 9/10

De naam vind ik wel een beetje simpel je kon er veel meer op schrijven .-punt

In totaal 8/10 :klap:

Greetings Syfes

Geplaatst: (bewerkt)

Hmm mooie render iedergeval van je auto . Hij staat mooi en vol in je sig . Ik vind De wagen los daarvan zowiezo al mooi maargoed . Raten!.Verder heb je er niet echt veel aan gedaan . Je hebt wel een mooie brush gebruikt ervoor . De kleur daarvan matcht ook met de rest van de signature. Verder kan ik niet echt veel gebruikte dingen opsporen sorry . Je tekst vind ik niet zozeer speciaal maar iedergeval zeker WEL Leuk . Maar meer heb ik op de tekst niet te zeggen

Brush Ja dat is zeker een erg mooie en vooral een leuke . Je hebt hem mooi en vooral goed gecombineert met de rest van de sig waardoor je een leuk effect krijgt 8 (zie bonus punten + 0.5)

effecten Nouja brushes zijn effecten . Verder kan ik niet echt veel zien op die na 7

kleur Eentonig meer kan ik niet zeggen . Maar iedergeval wel mooi 7

tekst Niet echt heel erg mooi . Maar je hebt er iedergeval nog wat mee gedaan kwa font 7

+ punten .Ik vind het dus gewoon echt een heele mooie brush

cijfer Mijn manier van raten is bekend , je krijgt je cijfer voor de brush plus de Bonus (staat er ook bij) Dat word dus ook een 8.5

KUTGW _O_

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Geplaatst:

Bedankt voor de rates jongens, ik heb inderdaad niet zoveel aandacht aan de tekst besteed, wat ik nu in zie. De brushen heb ik meer tijd aan besteed en ik zie dat jullie die gelukkig wel mooi vinden. Nogmaals bedankt voor de rates, nog meer rates?

Bedankt voor de rates jongens, ik heb inderdaad niet zoveel aandacht aan de tekst besteed, wat ik nu in zie. De brushen heb ik meer tijd aan besteed en ik zie dat jullie die gelukkig wel mooi vinden. Nogmaals bedankt voor de rates, nog meer rates?

persoonlijk vind ik het geheel mooi , wellicht zwarte achtergrond iets donkerder houden omzo auto en effecten te versterken.. 8/10

Bewerkt: door TL rich

Dat is toch de Porsche van TechArt GT Sport met 385 PK en 407 NM koppel met 20'' Formula velgen en Continental ContisportContact 3 banden

Bewerkt: door GTAVC

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...