Jump to content

licht dat verdwijnt in de grond

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik was in sf en reed daar zo,n paadje op en ik zag dit !!!

er staan wel een paar anderen dingen hier over maar ik vondt dit toch speciaal!

het licht ging van groot naar klein en op het laast heel snel en toen schoot het de grond in...

kan iemand mij vertelen of dit wel of niet een ee is>?

alvast bedankt!

let op! kan iemand mij helpen of uitleggen hoe ik sreens die ik in works ja works heb opgeslagen heb hier bij moet vogen als ik druk deze bijlage toevoegen doet die wel laden maar er komt niks......

Bewerkt: door courgettepad
Geplaatst:

Works? Bedoel je misschien Microsoft Word? Een screen die je ingame (bijvoorbeeld) met behulp van de "Printscreen toets" maakt, moet je niet plakken in Word, althans, niet als je die screen wilt gebruiken om toe te voegen aan een bericht, zoals deze. Aan te raden is om je screen te plakken in het programma Paint, en hem dan vervolgens opslaan op je PC. Je kunt de screen dan makkelijk via je persoonlijke bijlagen uploaden, of simpelweg via de site "Imageshack.us". Er zijn natuurlijk nog wel meerdere alternatieven, maar deze twee vind ik persoonlijk het handigst. Let er wel op of je screen aan de juiste afmetingen voldoet, voordat je hem hier plaatst. Niet groter dan 640 x 480 dus. ;)

Je kunt natuurlijk ook gewoon het Word document uploaden via je persoonlijke bijlage, indien het echt niet anders kan. Als je dan je screen hebt geplaatst is het voor ons wat duidelijker waar je het precies over hebt, want nu is het voor mij nog niet geheel duidelijk. Wat ik me wel afvraag: Je bedoeld toch niet hetzelfde wat in dit topic ook gezegd is? Deze lichtjes mogen dan wat geheimzinnig eruit zien, maar een Easter egg is het niet.

Geplaatst: (bewerkt)
Works? Bedoel je misschien Microsoft Word?

[...]

Het is heel goed mogelijk dat hij wel Microsoft Works bedoeld. Dat is een alternatief voor Microsoft Office, een wat goedkoper en simpeler pakket dan Office, wordt tegenwoordig vaak met een nieuwe PC meegeleverd. Vaak zit er toch nog Micorsoft Word bij, maar niet altijd.

Toch nog even over als je wat in paint gaat oplaan, gebruik de extensie .JPG, want een .BMP is vrij groot in bestandsriumte, dus ook voor bijlage in het forum. Vanuit Word/Works kun je ook je plaatje gewoon plakken in Paint.

Verder is het voor mij ook niet echt duidelijk dus een screenshot zal inderdaad wel toepasselijk zijn :).

Bewerkt: door Bassiej™
Geplaatst:

ja we hebben deze pc pas 2 weken dus ja... het is nieuw en heet echt works ik zal het straks even doen...

Geplaatst:

[Off-topic]Ik heb bij deze (nieuwe) PC ook Microsoft Works 8 meegekregen samen met allemaal andere prullen software van Belgacom en Packard Bell. Dus als ik het geld bijeenkrijg ga ik (de studentenversie van) Microsoft Office 2003 aanschaffen.[/off-topic]

Als je de afbeelding toch in de tekstverwerker wilt plakken, sla dan niet onder *.wps op, maar onder '*.doc'

Ik wil je wel helpen maar ...

Zonder enig bewijs is een Easter-Egg-topic "illegaal".

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...