Jump to content

King Room vs. Arjen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Design

Size design: Min. 500x500

Render: Ja >>Render<<

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Z.S.M.

Mijn inzending komt naar die van jou..

King Room

Bewerkt: door RonaldVC

King Room? U bent aan de beurt. ;)

edit Je zei nog wel zo snel mogelijk.. :puh:

Bewerkt: door Arjen
Geplaatst:

Rustig ik ben bezig.. Geef me even wat tijd dan heb je ook nog wat concurrentie.. :D;)

Geplaatst:

Hier is eindelijk mijn inzenden, sorry dat het wat lang duurde ik had niet zoveel tijd deze week.

Arjen

tupacal8.png

King Room

tupaccopyv1tw9.jpg

Stemmen tot/met 15 januarie

Veel Succes!!

KINGROOM daar stem ik voor punt uit af die is gewoon relax en van Arjen ook wel maar van KingRoom spreekt me meer aan.

En waarom KINGROOM mooiere heef dat zal ik jullie uitleggen als je over Tupac wist wist je ook dat hij vaak opgepakt is

dus Tupac tegen de muur en schijt aan de politie

Wat Arjen heeft is gewoon een beetje Photoshoppen kijk als je Photoshopt moet je iets kiezen wat bij wat past

Bewerkt: door BangBros
Geplaatst:

Eventjes moeien,

Arjen

Heel mooie effecten gebruikt,Goede tekst keuze,mooie kleur combinatie,daarom stem ik op jouw,Wel een beetje erg belicht op zijn schouder,vind je niet?

King room,Echt teveel tekst,moest je de muur waar Tupac afgebeeld staat,een beetje zichtbaarder miek,maakte je nog een kans,helaas...De render mocht je zo niet bewerkt hebben,hij is wat aan de wazige kant :(

IB

Stem:Arjen

Geplaatst:

Over-, over- en overduidelijk: Arjen Kleurgebruik, brushes en tekst zijn gewoon heftuuuug! Bij King Room vind ik al dat gekronkel niet mooi.

Veaute: Arjen

Eej,

Arjen

Heel mooi, relaxt, cool. Je hebt het mooi gedaan vooral de gelige belichting+ de brushes zijn bruut.

Ook is de achtergrond is gwn cool en lekker :bonk:

King room

Een beetje grauw maar toch, een mooie een getekende style. Hij valt zeker niet tegen, maar hij is ietwat donker en de achtergrond is niet egt mooi. De tupac met de bakstenen is juist wel heel mooi.

Mijn stem gaat overduidelijk naar Arjen :klap:

Greetz orange123 :bier::cya:

Bewerkt: door orange123
Geplaatst:

Mijn stem gaat ook duidelijk naar die van arjen . Ik vind dat hij dat erg mooi heeft gedaan . Die velle kleuren naast ze render . Op de achtergrond heeft hij ook heel licht gescheven : Tupacs live . En die vind ik zowiezo al mooier als wat king room heeft.Die van kingroom vind ik ook wel erg mooi . Maar Die soort van muur door je render heen vond ik niet staan terwijl arjen daar nog een beetje eer aan gehouden heeft . Alle bij weer erg mooi maar je moet wel ergens een grens trekken ^_^

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...