Koen729 Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Wie wil alle Hidden Sprays voor me sprayen?ik heb er nog maar 19 en ik wil betere wapens voor m'n gang savegame in de bijlage geen cheats of mods gebruiken gr. gta smitje Dus als je alle Sprays hebt krijg je betere wapens voor je gang? Reageren
Boris H. Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Dat is niet waar. Als je alle hidden spray's hebt voltooid spawnen er wapens in CJ's huis. Het gaat per zoveel spray's hoe meer je er hebt hoe betere wapens er in je huis spawnen. Als je alle spray's hebt krijg je wel respect+. Ik hoop dat ik hiermee je vraag heb beantwoord. Boris H. Reageren
HerrieM Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Het antwoord hierboven is niet correct. Je krijgt na het spuiten van alle 100 tags vier wapens. De Tec-9, Molotov Cocktails, Sawn-Off Shotgun en AK-47. Naast respect krijgt je gang ook betere wapens. Deze kunnen vanaf dan bewapend zijn met Desert Eagles en SMGs. Reageren
Koen729 Geplaatst: 10 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Dankje HerrieM Zijn er verder voor collectables nog beloningen die niet op Wikigta staan? Reageren
HerrieM Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Beloning voor het vinden van alle Oysters: meer Lung Capacity en meer Sex Appeal. Daarnaast levert 1 Oyster $100 op. Naast een verhoging van de sex Appeal haalt het ook de uiterlijke voorkeuren van de vriendinnen weg. Je hoeft dus niet meer dik te zijn voor de ene vriendin en dun voor de andere. Ook zullen ze je na elke succesvolle date uitnodigen voor koffie. Waardoor je sneller 100% behaalt. Bij de andere collectables is de informatie op wiki volledig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.